ערבים

עמוד:382

v הדבר . תלוי בכם אם קודם, שאלו-נא זה . רק ולא שתיקה כי שחושבים, אנשים יש ד,דרר יי ^ וי * י - י■ , שגט ג״וץ אלא אשתוק, שאני מד . די לא ״«״ . א ״, זזשתיקה ״״״ אבל ן ) יא ושואל : קם נשתלה לעשות, מת אבל זו . לשתיקת יסכים אליו, מנוונת ששתיקתי איש אותו נייסק■ נא, ליצור כדי האם-״- ה״ינז״ם למי, הזאת, באיץ וןוקא נם , נ ״ שפתפ לפה א-ת . אלא לו, להגיד עלינו שקי ולא ל, . לעמת עלינו אל, שו הלי, ואם הדשה, דלי-א ) 1926 . 10 . 20 ״הארץ״, בירושלים, ( : אום היא, שאיפתנו כי כאמור, היא, הערבים, באוזני ג□ לגלותה שיש והאמת, מזה פחות דבר ושו□ יהודי, ושלטון יהודי רוב בעלת מדינה בארץ-ישראל ליצור ארץ- של בשטחה הוא המדובר : כן על יתר וצרכינו . מאוויינו את יספק לא הצלתם את לאפשר כדי בו יש למדי רחב-ידיים שטח רק כי יען כולה, ישראל ושקר, מירמה מעשה זה יהיה כי אומר, ז׳בוטינסקי מכליה . יהודים מיליוני של בחצאי להסתפק יוכלו היהודים כי ההכרה, את הערבים בלב לטעת ינסו אם : שטח-התיישבותם צמצום עצם על-ידי המוכתבים פתרונות, לקאנטונים הארץ חלוקת בתוכן שהוצעו, ותחנורדהביניים הפשרות על שמעתם וודאי 3 בכנות נא האמינו וכו / היהודים, מצד "ויתורים" או ״ ) parity ( ״ ה״שוויון״ ותוכנית לבטאה עתה משתדל שאני יהודי, כל של כנותו כולה, התנועה של כנותה וזוהי דברי, אפשרית . אינה בהחלט היא אבל תחנת-ביניים, מין אפשרית שתהא נרצה רצה : במילים אנשים אף יאמרו יאמרו, רבים כי נים, 1 לקאנט הארץ לחלוקת להסכים יכולים אנו אין שלפנינו . האנושית המטרה בשביל מדי קטנה אולי השלמה ארץ-ישראל גם כי מביניכם, נוכל . לא בכך ? שנסתפק להבטיח, נוכל כיצד — "קאנטון" ארץ-ישראל, של קרן-זווית נוכל אחר שטח ובאיזה שקר . זה יהא בכך, שנסתפק לפניכם, נישבע אם נוכל . לא לעולם לוותר יוכל שלא כזה, הוא מצבו הן ? טוויסט אוליוור לוותר יכול ״ויתור״ איזה ? ״לוותר״ ברירה כאן ואין — המרק קערת על לוותר שחייבים הם בית-העניים אנשי : מאומה על כזב . — וה״שוויון" חלום, הם הקאנטונים זה . בכיוון בפשרה מאמינים אגו אין אחרת . אותם . ומנסים וחוזרים מנסים ואם בהם . יאמין לא ואיש לכפותם יוכל לא איש שום , 1920 בשנות המהומות את דעתי, לפי שהוליד, מצב, אותו מאריכים רק כך על-ידי הדי התוצאות . אותן בעתיד ויוליד , 1936 ו- 1929 , 1921 הערבי כי תגלו, ואז האמת . את לערבים אימרו לפשרה . ויחידה אחת דרך רק יש ארבע, או שלוש, שיש מאחר כי להבין, מסוגל הערבי הוגן, הערבי פיקח, הערבי הוא, נבון ארץ- את בריטניה עושה אם מעשה-צדק, אלא זה אין טהורות, ערביות מדינות חמש או ואז לפשרה, מקום יהא אז הערבים . של ביחסם שינוי יחול אז עברית . למדינה ישראל שלום . יהיה ) 248 — 247 עם׳ ב׳, ״נאומים״ כרך , 1937 המלכותית, הוועדה בפני ( עדות 382 ערכים

מכון ז'בוטינסקי בישראל


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר