מהפיכה ושלטון־המעמד

עמוד:287

חשובה המעמדית האנוכיות כי להיות, צריך שכך מכריזה והיא מתביישת, ואינה מכונן, האנושי . הרגש מן שהכריחו על-ידי בהדרגה אותו ששיפרו אלא חיות-טרף, של עולם תמיד היה העולם של במידות-סדום להתבייש נביאינו ) מלאו זה בנדון הראשי התפקיד ( את אותו הועיל / הדבר זאת, ובכל הרבה ! שהועילו אומר, איני ציבורית . או פרטית אנוכיות, יהיו לא בו שהחיים הגון, למקום פעם יהיה שהעולם עד יועיל, עוד שהוא ומקווים של הקולקטיווית האנוכיות כי המכריזה שלמה, תנועה קמה לפתע הנה אולם מכוערים . כללית . אנושות של המושג מן קדושה היא האנושות מן אחד חלק ) 1930 . 12 . 8 , * היום ״דאר והאנושיות״, ( ״המעמד ♦ בעיקר אלא היתול, לשם לא כפולות במרכאות "שמאליים" המלה את כותב הריני בשקידה משתמשות הציוניות הפועלים מפלגות אהדה . מתוך שלי, השקפתי מנקודת אבל שלם . בלב בה מאמינות שהן ספק ואין סוציאליסטית ; בפראזיאולוגיה רבה אינם ובכלל סוציאליסטים הם אין חבריהן, פעולת לפי נשפוט אם דבר, של לאמיתו סוציאליזם בתואר נתכבדה חקלאיים, או עירוניים קואופראטיווים, הקמת שמאליים . בזמננו זה . מושגים ערבוב על לעג קיתוני בשעתו שפך מארפס פורייה . בימי רק הם לכך האמצעים נוצר ; שכבר משק להלאים השאיפה סוציאליזם בשם נקראת בורגני בעולם קומונה של צורת לחם שיש איים, יצירת לשם מהפיכת . לחץ, מלחמה, ומהפיכה לחץ מלחמת, לבין בינם שאין אחרים, אמצעים נחוצים פיאודאלי, בעולם או ומשום הפועלים, אצל שאינם כספים, הם לכך המוביל העיקרי, האמצעי כלום ; לא שלא בכוח, חטיפה של בדרך ולא ; אחרות ציבוריות משכבות לקבלם הוא הכרח כך המתאים ביניהם שחיחידי בנימוקים, שימוש על-ידי אלא , נו של בתנאים תתואר הקובע מעמדות, למלחמת זכר כל אין כאן הלאומי . האינטרס שיתוף — הוא זו למטרה הלאומית . הגורל שותפות עקרון הוא כאן ) 17 — 16 עמ׳ ״בסער״, כרך , 1925 ( ד,״שמאל״, 287 ושלטון-המעמד מהפיכת

מכון ז'בוטינסקי בישראל


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר