אוריינטאציה

עמוד:58

באנגליה נהוגה כיום : קישוט דו ! אה שופעים ואין רואים אין שוב שנה . עשרים-ואחת עברו בי - -צווה הוגנות העולם אופות אבל . 0 מל ,״ י לנסיו _ הא״ית לנשמ" עיני לנגד עופו היא והנה בינתיים . התבגר הנסיך שנה : עשריפיואהה של בגיל אזר״יה כל על ושולט אוטוקראטי . אבל בלתי-נראה והאצילה . הגדולה אומתו בראש העולם כל . והמפורסם העתיק פזמונו בשם המדיניים, חייה שטחי . קושייה . נשארת והקושייה י לחדול או ״להיות מלענות נזהר הייתי . . . ? ונקבר מת ואולי י הוא ן ש י שמא י קישוט דון נעלם היכן אולם הדון- המסורת של רבים בסימנים חשים באנגליה ספק, שום בלי לאו . או הן : זו שאלה על קולות, הם אלה אם אולם לדרכיו ; לשוב הקוראים רבים, קולות שומעים קישוטית, ההנחות שתי יודעים . אנו אין — הספד של הדים אלא אינם אם או התחייה, את המבשרים קושייה" . נשארת ו״הקושייה אפשריות . הן רדיקאלי ; שינוי בו שחל יודעים הכול בים-התיכון . המצב את למשל, קחו, הכול . תלוי בזה בו למחוק יכולים אינם האמלט וגם קישוט דון שגם בהחלט, אובייקטיווי הוא והשינוי וכיום יחידה, התיכון בים אנגליה שלטה אחדות שנים שלפני בכך, הוא השינוי מאומה . שבעל- , דוגמות ישמהבמה״ . ״ירידה משום עדיין בכך אין אולם למחצה . רק בו שולטת היא לו יש כאשר : כלומר מכריע, אפילו גדול, תפקיד למלא זאתבכל יכול למחצה בית השאלה זוהי י הללו בסגולות הוא מחונן האם בחיים . ומטרה עצמית הכרה חשק, אומץ, מלהיות מהארץ, השמים כמרחק הדבר, רחוק עדיין — אובייקטיווית מבחינה העיקרית . מלכות אין : מלכות להוד הגיעה איטליה גם אם אף אנגליה, של המלכות להוד מכת-מוות לאין-ערוך חשוב : אובייקטיוויים מושגים אינם ומלכות מלכות הוד אבל בחברתה . נוגעת הוד . של הרגשה קיימת אמנםאם השאלה — הסובייקטיווי היסוד הוא אחדות : מסקנות יש זאתי מכל המסקנות הן . . . מה כבגידה . יהודים של במוחות האוריינטאציה" "שינוי נתפרש בהם הימים, עברו : ראשית "לחסל הנוראה המלה את אחדות פעמים עצמו השותףהשמיע כבר בה בתקופה חיים אנו הצורך על מדבר כבר עצמו המאנדאטור אם ברור, עוד . קיים אינו הטאבו המאנדאט" . את לנצח- אתו קשרנו עצמו שאלוהים ולטעון, לחזור יכולים אנו אין שוב מאתנו, להיפרד הגינות מתוך בלתי-הוגנת . אפילו אלא בלתי-רצויה רקלא תהיה זו טענה אמן . נצחים אבל ; אנחנו גם נרצה — זו בשותפות רצונך עוד כל שותף, ר׳ : כך הקשר את לנסח יש אחרות . גדולות דימוקראטיות קיימות דבר . אין — התעייפת אם אינו שהגבול חוצנו, את מנער שהוא עייף, באמת שהוא בקביעתנו, נמהר נא אל . שנית אפשריות ההנחות שתי לדעתי, לא . אולי אבל — כן אולי לנצח . קבור קישוט ודון קיים אפילו אלא ממלכותיו, מכל האריה את יגרשו גדולים זאבים רק שלא מאוד, ייתכןלמדי . מייד . ואולי אחד, בהיר שבבוקר מאוד, וייתכן זנבו . את קצת ינגסו אולי קטנים עכברים למאורותיהם חזרה יזחלו והזאבים האדירה, סטירת-הלחי רעם את לפתע העולם ישמע זנבותיהם . את לחפש אחריהם ילכו והעכברים לאדמה, שמתחת 58 אוריינטאציה

מכון ז'בוטינסקי בישראל


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר