אוואקואציה רוחנית

עמוד:34

שלי», נשם ממש משא, שלא ב-יב, בכתיבתו, ש״ב-יי, . מו וא-ד-א, א ט " ום ל נ . ו-י ממעייבות- יווה בפראים . היפה ,יא שו בזה . תופאת נה אי שהשושנה בשם לא"״א . ^ זיש יל-ב-וף• - עינינו את ומרהיבה יעה . עין בלא וכומתת, ממעל ו-קיני - הש-ש מ״הת תהום המשלם . הוא ישראל ועם - בדקירות חשות לא-יהודים ועיני יהודים, עיני שבעות סוציאליסט . גם לכך, נוסף הוא, בלום שליאון זה, מטעם והולכת מחריפה זו שבעיה ברור בפרשה אחד קטע רק הוא בלום עניין הטראגדיה . שורש טמון בזה לא העיקר, זה לאאך הבאה הפרשה הבבלי" ; בגן-העדן ישראל עם של "הרפתקותיו ימינו : חולדות של הכללית — יציאה . הפרשה באה מכן לאחר התנדבות״, מתוך — רוחנית ״יציאה : שתיקרא הדין מן כורחך ! " . בעל ) 1936 . 7 . 17 ״הירדן״, הסוף״, יהיה ( "מה ♦ היהודי העם של משרתיו אנו היהדות . בתוך הוא יצירתנו עדה בסנוורים, משהקים אנו אין כאן אחר . בשירות רוצים אנו ואין סומכים אנו ואין מעולם, עתיד אל עמנו את מוליכים איננו כאן להיות רשאים ושאיננו לא-ידועים, בעלי-ברית של הטוב רצונם על לן אין : לו ואומרים מטרה לעמנו אנו מראים כאן להם . ערבים בעולם עם שום פדות . לך שאין או לעצמן, עזור — בעלי-ברית את חשב בעצמך, רק האמן לגאולתן . במלחמתך ידך יסייע לא אחרינו, שתלך או —ואז שלך, רצונך שקול שלך, כוחותיך המנוצחים . של צו-הגורל בך שיקויים או ) 51 עם׳ ״פליטונים״, כרך , 1905 היהודית״, ( ״הפרדות 34 רוחנית אוואקואציה

מכון ז'בוטינסקי בישראל


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר