תוכן עניינים

עמוד:4

להפוך את העסק למערכת עסקית . . . . . . . . . . . 125 כיוון הפעולה של המקצוען המעשי . . . . . . . . 132 הרמות העסקיות במערכת העסקית . . . . . . . . . 137 רמת הפרט . . . . . . . . . . . . . . . . . 137 רמת הקבוצה . . . . . . . . . . . . . . . . 138 רמת תהליכי עבודה . . . . . . . . . . . . . . 145 רמת ארגון . . . . . . . . . . . . . . . . . 151 רמת הפיננסים . . . . . . . . . . . . . . . . 155 רמת הסביבה . . . . . . . . . . . . . . . . 156 הרוח, השכל והגוף של העסק שלכם . . . . . . . . 158 הנעה והכוונה של עובדים באמצעות "השפעה חמה" . . . . 161 טכניקת "השפעה חמה" . . . . . . . . . . . . . 163 התגובות האופייניות למצבים שונים . . . . . . . . 173 אסטרטגיה יצירתית מול אסטרטגיה תחרותית . . . . . . . 176 בידול עסקי . . . . . . . . . . . . . . . . . . 193 עמדה עסקית ומודל ארבעת המשקפות MOHO . . . . . . 198 סוף דבר . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 218

ספרי ניב


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר