תוכן עניינים

עמוד:6

שער שלישי : התערבויות לקידום הוויסות העצמי פתיחה . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 229 פרק 1 : כלים לאיתור תהליכי הוויסות העצמי בגן ובבית הספר . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 231 פרק 2 : תוכניות התערבות קבוצתיות ואישיות בכיתה . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 272 פרק 3 : סוגים ומאפיינים של תוכניות התערבות לקידום הוויסות העצמי . . . . . 284 פרק 4 : התערבות מערכתית לקידום הוויסות העצמי בבית הספר . . . . . . . . . . . . . . . . 309 שער רביעי : דוגמאות להתערבויות "אני שולט" : ויסות רגשי וחברתי של ילד בגן . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 331 התלמידים של אחלאס : תלמידים בסיכון הלומדים בכיתה ד' בבית ספר רגיל . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 338 השמיים הם הגבול : כיתה ח' של תלמידים על הרצף האוטיסטי . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 348 כיתה קטנה של אנשים גדולים : כיתה י' מקדמת בכפר נוער . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 359 לא רק בגרויות : כיתה י"א מב"ר . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 367 "לא חשבתי שאני יכולה" : תוכנית ההתערבות של לירן . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 374 "האנשים ששינו לי את החיים" : המבצע של אלון . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 381 צוות החלומות : עבודת צוות במעון לגיל הרך . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 386 "כולנו משפחה אחת גדולה" : התערבות מערכתית בבית הספר היסודי אלזהראא באום אל - פחם . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 390 סיכום - אתגרים לעתיד : היישום של תהליכי הוויסות העצמי בשטח החינוכי וחשיבות הוויסות העצמי של אנשי החינוך . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 395 נספחים . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 399 מקורות . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 405 תקצירים . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 419

מכון מופ"ת


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר