תוכן עניינים - כרך א

עמוד:8

פרק 9 : לקויות השפה של ילדים ממיצב חברתי - כלכלי נמוך | ורדה קריזר . . . . . . . 325 אפיונים כלליים . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 326 גורמים להיווצרות הפער השפתי בין ילדים ממיצבים חברתיים שונים . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 328 אפיוני השפה של ילדים ממיצב חברתי - כלכלי נמוך . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 332 סיכום . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 347 מקורות . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 348 פרק 10 : קשיי תקשורת, שפה ודיבור אצל ילדים דו - לשונים ורב - תרבותיים | אניטה רום . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 355 רקע כללי על דו - לשוניות ועל רב - תרבותיות . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 358 גורמי סיכון להיווצרות קשיים בתקשורת, בשפה ובדיבור אצל ילדים דו - לשוניים . . . . . . . 367 אפיוני השפה של ילדים דו - לשוניים עם לקויות ספציפיות של שפה ודיבור . . . . . . . . . . . . . . . 373 אבחון שפתי של ילדים דו - לשוניים המתקשים בתקשורת, בשפה או בדיבור . . . . . . . . . . . . . 377 טיפוח ילדים דו - לשוניים עם לקויות שפה ודיבור במסגרת עבודת הגננת . . . . . . . . . . . . . . . . . 384 הדרכת הורים לילדים דו - לשוניים המתקשים בהתפתחות השפה . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 387 עקרונות הטיפול של קלינאי תקשורת בילדים דו - לשוניים עם לקויות שפה ודיבור . . . . . 390 סיכום . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 394 מקורות . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 397 נספח . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 403

מכון מופ"ת


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר