תוכן עניינים - כרך א

עמוד:6

שער שני : לקויות תקשורת אצל ילדים בגיל הרך פרק 4 : תקשורת, שפה ודיבור אצל ילדים עם לקויות על הרצף האוטיסטי | מיכל שטיימן . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 101 רקע . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 102 הגדרה ואבחנה . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 103 שכיחות לקויות על הרצף האוטיסטי . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 108 גורמים להיווצרות לקויות על הרצף האוטיסטי . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 109 תיאוריות פסיכולוגיות המסבירות לקויות על הרצף האוטיסטי . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 110 מאפיינים של לקויות על הרצף האוטיסטי . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 112 אבחון ילדים עם לקויות על הרצף האוטיסטי . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 127 גישות טיפוליות לילדים עם לקויות על הרצף האוטיסטי . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 129 סיכום . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 133 מקורות . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 135 פרק 5 : לקויות תקשורת ושפה על רקע של קשיים רגשיים, התנהגותיים וחברתיים בגיל הרך | אניטה רום . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 141 הקשרים וההשפעות ההדדיות בין לקויות תקשורת, שפה ודיבור לקשיים רגשיים, התנהגותיים וחברתיים בגיל הרך . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 142 מהם קשיים רגשיים והתנהגותיים ומהם הגורמים להם ? . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 145 השפעות המזג של הילוד ודפוסי ההתקשרות שלו עם הוריו בתחום הרגשי - התנהגותי . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 149 סוגים של קשיים רגשיים, התנהגותיים וחברתיים בגיל הרך והקשר שלהם ללקויות תקשורת ושפה . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 150 סיכום . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 177 מקורות . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 178 פרק 6 : שימוש בתקשורת תומכת וחלופית לטיפול בילדים עם לקויות תקשורת | מיכל ניר . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 183 מהי תקשורת תומכת וחלופית ? . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 184 ילדים עם אתגרים תקשורתיים המשתמשים בתקשורת תומכת וחלופית . . . . . . . . . . . . . . . . . 186 האמצעים המשמשים לתקשורת תומכת וחלופית . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 189 היכולות השפתיות של ילדים המשתמשים בתקשורת תומכת וחלופית . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 195 שיקולי דעת בשימוש בתקשורת תומכת וחלופית . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 205

מכון מופ"ת


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר