תוכן העניינים

עמוד:6

פרק 5 שלושה דגמים פוסט – טראומטיים בקג"ח / 127 א . שיבת המותק / 128 ב . חתרנות תחת הפרדיגמה של עבודת האבל / 128 ג . הקג"ח — רדיקליזם מהפכני ביחס לעבר / 130 ד . לא הבגידה באומה, לא היימאט / 131 ה . בין הפטישיזם הנרטיבי לזיכרון גופני / 132 ו . רפלקסיביות מרובת – פנים / 134 ז . שיבת ההיסטוריה כגוף / 135 חלק ב הקולנוע הפוסט – טראומטי האמריקאי לאחר מלחמת וייטנאם פרק 6 משבר, מיניות, פנטזיה / 139 א . הדיאלקטיקה של התבוסה : ה"צייד" הופך ל"שבוי" / 141 ב . מבנים אדיפליים — מבנים אחאיים : רצח אב, רצח אח / 144 ג . גבריות ללא סימבוליזציה / 147 ד . מיניות / 151 ה . מוטיבים בסרטי מלחמת וייטנאם / 153 ו . הגוף המעונה / 183 פרק 7 דגם ההיפר – מסקוליניות הא – מינית / 159 א . תיאור הדגם / 159 ב . צייד הצבאים / 160 ג . הגבריות המובסת ושלילת ההיסטוריה / 173 ד . הצלה כנגד א – מיניות : רמבו, בראדוק, פורסט / 175 ה . הרוצח והאחרת : נהג מונית / 179 ו . שלושה דגמים : היפר – מסקוליניות א – מינית, הומואירוטיות, אימפוטנטיות / 155 פרק 8 דגם ההומואירוטיות / 185 א . תיאור הדגם / 185 ב . מטאל ג'אקט : רצח אב, כישלון האחאיות, תבוסה בקרב / 187 ג . פלאטון : "להרוס את הגבריות האחאית כדי להציל אותה" / 198 פרק 9 דגם הגבריות האימפוטנטית / 205 א . תיאור הדגם / 205 ב . מיניות רדיקלית ב השיבה הביתה / 208 ג . נולד ב – 4 ביולי / 212 ד . הסתגלות — חתרנות / 214

רסלינג


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר