תוכן העניינים

עמוד:7

תפיסת המדריך הפדגוגי את תפקידו בהכשרת מורים ערבים נידאל הריש ודיאנא דעבול / 171 להיות מסוגל להיות מורה : על תרומתה ועל מסלול התפתחותה של מסוגלות עצמית בקרב סטודנטים ערבים המתכשרים להוראה סאמי מחאג'נה / 191 הוראה טובה ומורים משמעותיים בעיני התלמידים הערבים בישראל : השתמעויות ביחס להכשרת המורים הערבים סמירה עליאן / 215 המכללה העברית להכשרת מורים ככור היתוך של יושרה אקדמית לחינוך הערבי בישראל אורלי סלע וניר רסיסי / 235 מדיניות המכללות היהודיות לקליטת סטודנטים ערבים מרי תותרי / 257 הכשרת מורים נפרדת לסטודנטים ערבים במכללות אקדמיות ממלכתיות לחינוך : בסיס לדיאלוג רב-תרבותי רוני ריינגולד ואילנה פאול / 275 על המשתתפים / 293

רסלינג


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר