תוכן העניינים

עמוד:5

שער שלישי : קידום השותפות - מתיאוריה למעשה מבוא . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 133 פרק 9 : הכשרה והדרכה לעבודה עם הורים . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 134 פעילויות לעידוד הצוות ולחיזוקו לקראת עבודה עם ההורים . . . . . . . . . . . . . . . 137 פרק 10 : נקודות מפגש בין מורים להורים . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 145 "יום הורים" . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 145 "אספת הורים כיתתית״ - המצוי והאפשרי . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 153 ביקורי בית . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 155 הזמנת הורים לבית הספר – ההורים כצופים . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 157 תקשורת בכתב . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 159 תקשורת אינטרנטית ואלקטרונית . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 161 חבֵרוּת משותפת בוועדות . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 162 פעילויות להעמקת הקשר ולשיפור התקשורת עם ההורים . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 162 פרק 11 : התמודדות עם התנגדויות, עם הסתייגויות ועם חששות משיתוף ההורים . . . . 176 נימוקי המתנגדים לשיתוף הורים בבית הספר . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 177 נימוקי המורים המתנגדים לשיתוף ההורים . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 184 נימוקי ההורים המתנגדים לשיתוף . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 186 נימוקי התומכים בשיתוף הורים . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 189 פעילויות שנועדו להתמודד עם התנגדויות לשיתוף ההורים . . . . . . . . . . . . . . . . . 192 פרק 12 : מקומה של הקהילה בקשר שבין בית הספר להורים . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 205 יחסים הדדיים בין בית הספר לקהילה . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 207 יצירת קהילה סביב בית הספר . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 208 פעילויות לחיזוק ההיבט הקהילתי בחיי בית הספר . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 209 פרק 13 : אֲמָנוֹת, הֶסכמים וחוזים בית - ספריים . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 227 פעילויות הקשורות באמנות, בהסכמים ובחוזים . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 230 פרק 14 : זכויות ההורים בקשר לחינוך ילדיהם . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 234 זכויות ההורים כפרטים . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 234 זכויות ההורים כקבוצה . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 235 פעילויות בנושא הזכויות . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 237

מכון מופ"ת


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר