תוכן עניינים

עמוד:4

חלק ג' - עדויות פרק 9 : מורים מספרים על תהליכי למידה של מיינדפולנס, התפתחות מודעות עצמית, ויסות רגשי ודאגה לעצמנו | עמוס אבישר, סלעית אפודי - כץ, אורן אֶרגז, מאיה אשר, דנה בר - גיל, נטי ברנדס, מתן הרפז מתתיהו, איילת רייטר, מירב שני . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 197 פרק 10 : מורים מספרים על השפעת תרגול מיינדפולנס על עבודתם בבית הספר, מערכות יחסים ודאגה לאחר | עמוס אבישר, סלעית אפודי - כץ, אורן אֶרגז, מאיה אשר, דנה בר - גיל, נטי ברנדס, מתן הרפז מתתיהו, איילת רייטר, מירב שני . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 212 אחרית דבר | אורן אֶרגז, עמוס אבישר . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 223 על הכותבים . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 227 תקציר באנגלית . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 233

מכון מופ"ת


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר