תוכן העניינים

עמוד:13

142 ) ג ( להתחיל ללַמד מיד 142 ) ד ( לראות את האחר 143 ) ה ( חוויה 341איך ? – ) ו ( מצגת 143 ) ז ( מהי המטרה ? 144 שני סיפורים מאלפים 3 144 ) א ( סיפור השעון 145 ) ב ( המורה של טדי 941חשיבה יצירתית חלק שני : 051א . הילד הקטן 251האדם היצירתי ב . מאפייני 351תפיסה יצירתית 1 551דפוסי חשיבה 2 651פיתוח חשיבה 3 157 מבחר אינטליגנציות 4 951שלבי התהליך היצירתי 5 161טכסיסי חשיבה 6 261חיבור / איחוד ) א ( 261חלוקה ) ב ( 361הכפלה ) ג ( 361שבירת הסימטריה ) ד ( 461עקרון ההיפוך ) ה ( 461הוספת ממד ) ו ( 461צמצום ) ז ( 164 שינוי זווית ) ח ( 165 דה בונו – ששת כובעי החשיבה 7 071כיתה הפוכה 8 271אריק מאזוּר – שיטת הוראת עמיתים 9 174 שינוי מרחבי הלמידה 10 571הערכה של תהליך הלמידה 11 871סוגטה מיטרה – לומד עצמאי 12 180 הוראה קונסטרוקטיביסטית ג . 781שיעור היסטוריה 1 981שיעור מדעים 2 091שיעור ספרות 3 191שיעור מוסיקה 4 491שיעור גאוגרפיה 5 591המשחק ככלי יצירתיד . 691משחקי היכרות 1

כרמל


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר