יצירתיות בהוראה מורה ותלמיד בעולם משתנה

עמוד:9

תח דברפ ספר זה עוסק ביחסי מורה תלמיד, ניווט כתה ולמידה משמעותית . העידן הנוכחי מבקש שינוי בשיטות ההוראה הקיימות, ובלב הגישות החדשות נמצאת שעלול עוד מעט להיכחד, . ראשיתו דן בהווה, במצב הקייםחשיבה יצירתית זאת בכוונה להעניק כלים למורה להתמודד עם צורת ו ; עדיין כאןאך הוא מצויים אנו ההוראה המסורתית הקיימת . המשכו של הספר במבט לעתיד . אלץ לערוך שינוי בגישות י של שינוי גלובלי ומערכתי שבעקבותיו נ בעיצומו מלמדים כך היוםכבר . יש מורים לא מעטים שאותןההוראה הקיימות ולעדכן אך, ושואפים להחיל גישות אלו על כל מערך הלימוד ותוכניות הלימודים כי השינוי עדיין לא , מוכנה לכך . לכן עוסק הספר בהווהאינה המערכת עדיין כדי שיתאפשר שינוי . ,התחולל, ובעתיד שאין,תה וחשיבה יצירתיתי לכאורה מדובר בשני נושאים מהותיים, ניהול כ הא בהא תליא" . כי בפועל מורה שיֵדע לבחור את ביניהם קשר . אך למעשה " תה יהיה סמכותי ומהימן בעיני י הגישה המתאימה כדי לטפל בבעיה שנוצרת בכ והדימוי העצמי שלהם יעלה . ,תלמידיו, הם יגיעו להישגים גבוהים יותר בהקבלה, מורה שעוסק בשיטות חדשניות ייתקל פחות ופחות בבעיות ו ותשומת הלב שלו, רן הוא מעוניין בלמידה משמעת . כאשר התלמיד מסתק נתונה לחיפוש פתרונות . בעידן הנוכחי מורה צריך להיות יצירתי כדי להגיב לו שיטות הואיבאופן מדויק המגביר מוטיבציה, וגם צריך לחשוב מחדש באֵ , מתַקשר את חומר הלימוד . המתח שבין יצירתיות למשמעת נראה כפרדוקס אלהאבל למעשה מתנהלת בלי חוקים או מסגרת, משום שלכאורה יצירתיות מטבע לחינוך מיטבי . ו שני צדדים של אות תות והמקצועיו ות האנושיתכונ חלקו הראשון של ספר זה מדגיש את ה כולל,הצעות פרקטיותואד המורה . החידוש העיקרי הותפקלתוההכרחי יד . לא מדוברתה בין מורה לתלמי יומיות שנוצרות בכ-תיאורי מקרה לבעיות יום במחקר תיאורי קלסי המתאר תופעה, מנתח אותה ומנסה למצוא בה היבטים חדשים, אלא בהארות ובנקודות מבט של חוקרים ומורים מהשטח . חלקו השני של הספר עוסק בחשיבה יצירתית מוכוונת תלמיד, ומביא הצעות תנה . לשיטות הוראה חדשות ויצירתיות במספר תחומי דעת . תפקיד המורה הש עלינו לחשוב שוב כיצד אנו מנחילים ידע בצורות אחרות, והאם זה מתפקידנו,

כרמל


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר