תוכן עניינים

עמוד:6

ועוד סיבוב פרסה – נפתלי בנט . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 143 לנווט אל הקדמה . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 156 שער שלישי : הדרך לשינוי – מתווה לעיצוב וארגון מחדש של הלימודים . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 161 מהפכות מול חומות בית הספר . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 163 תכנים וכישורים . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 166 זהות אישית, ערכים, משמעת ואחריות . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 203 מתודות של הוראה ולמידה . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 215 מבנה הלימודים וסביבות הלמידה . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 241 מדידה והערכה . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 252 תפילה למורים וברכה לתלמידים . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 260 ביבליוגרפיה ונספחים . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 263 לוחות ותרשימים לוח 1 : מאפייני התבנית החינוכית בתקופת המודרנה . . . . . . . . . . . . . . . . 50 לוח 2 : מאפייני התבניות החינוכיות של תקופת המודרנה ושל תקופת הפוסט-מודרנה . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 92 תרשים 1 : דוגמה לחלוקת תחומי הדעת של תרבות האדם, לאשכולות . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 181 תרשים 2 : מודל התפתחות של הזהות האישית . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 204 תרשים 3 : מבנה הפירמידה של מקבצים לבחירת נושאי לימוד, במהלך 12 שנות לימוד . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 246 תרשים 4 : מבנה עקרוני של מרכזי הלימוד וכיתות האם בבית הספר . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 248 תרשים 5 : מבנה תעודת גמר . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 250

ספרי ניב


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר