הקדמה

עמוד:14

שלמויות בולעות  14 השתמשתי במונח כדי להסביר את התרחבות התפישה הכוללת של מיזג , שבדרכו אל עבר מרכז החברה היהודית , רעיון המסמך הכתוב כמו העולם או , גם אפיונים שמזכירים ישויות נרחבות יותר התרחבות זו אפשרה ייחוס של עוד תכונות דינמיות . האלוהים שנחשב מסוגל לאפשר סוגים שונים של השפעות על , לכתוב . באל ובנפש האדם , תהליכים המתרחשים בעולם ואני מוצא אותו עדיף מאוד על הצורות , זהו ללא ספק עיקרון פרשני של שפע שבה המלך ליר נתפש , העכשוויות של הקריאה בשייקספיר האקדמיות , יקספיר י על ידי ויליאם ש כמעוצב על ידי נסיבות היסטוריות ותרבותיות ולא יקספיר כעל מישהו י מלמד וכותב על ש , אני עצמי קורא . החזק במחברים רואה את כתביו כמשפיעים על הקורה בעולם ובנפש , שמטמיע שלמויות או דנטה , ך " כמו התנ , שייקספיר . אם יש אלוהים , ואפילו על אלוהים , האדם . או אותם , טמיעים אותו מטמיע אותנו אפילו כאשר אנחנו מ ספר הזוהר או הם : הפיכתם של המלט או של ליר ליצירי ההיסטוריה נשברת בקלות רבה . עצמם השלמות המטמיעה את כולנו מסיים , יושב משה אידל ליד שולחן הכתיבה שלו בירושלים , בעודני כותב על קבלה ושרשרת ההוויה , ומתחיל עוד אחד , קבלה וארוס ספר שייקרא שאני רואה בעצמי על אףו , לשמוע ירי בחוץ כשהוא כותב הוא יכול . הגדולה הייתי מתפלל , שאיננו מסוגל להתפלל לאלוהים מנוכר , גנוסטיקון יהודי , הוא הפך את הקבלה למפעל חייו , כמו שלום לפניו . אילו יכולתי , לביטחונו , עבודתו הפכה חיונית לכל אחד המבקש להתמודד עם קבלה , וכמו שלום . אמיתית יותר ומוזרה יותר , ומוצא אותה שם

משכל (ידעות  ספרים)


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר