הקדמה למהדורה העברית

עמוד:13

הקדמה למהדורה העברית • 13 להציב בעיה, לעתים בעיה שיש לפתור לבד ( Newton et al . , 2019 ; Parton et al . , 2017 ) ולעתים בעבודה שיתופית כ״קהילת חשיבה״ ( Harpaz, 2014 ) . לעתים אנו מותירים חלק ניכר מהעבודה המנטלית לתלמידים, כדי שהם יפיקו או ייצרו הבנה חדשה מתוך המשאבים שלהם . אף על פי כן, מבחנים הבודקים רק יכולת לשחזר מידע עלולים לסכל את המאמץ הזה . תלמידים לומדים עד מהרה מה דרוש כדי לעבור מבחן מסוים, והם יעשו את מה שנדרש : אם אין צורך בהבנה, היא לא תהיה מטרתם . טיפוח הבנה מצריך זמן ומאמץ, אך אלה חיוניים אם יש ערך להבנה . דאג ניוטון

הקיבוץ המאוחד


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר