הקדמה

מתוך:  > מיזוג אופקים > הקדמה

עמוד:12

12 מיזוג אופקים שוב אינו ניתן להנמקה, ולפילוסופיה לא נותר עוד אלא להצביע בדיבור עקיף 6 על התכנים הביקורתיים המוסווים שבאמנות" . בהזדמנות זאת אני מבקש להודות לאבי סבג, בית הספר לצילום, מוסררה, על פרסומו המחודש של המאמר "׳לוקאברסליזם׳ : הרהורים על אמנות ורב- תרבותיות דינמית" ; למוזיאון תל אביב על פרסומו המחודש של המאמר "מתן בן כנען ׳בונה עולם׳ — ריאליזם מיסטי בהקשר מקומי" ; לגלריה של קיבוץ ברעם, על פרסומו המחודש של המאמר "אריק בוקובזה בברעם — ׳רק חמור לא יודע שהיו פה ערבים לפנינו׳" ; ליעקב חפץ ולגלריה פירמידה, על פרסומו המחודש של המאמר "ואדי סאליב — מקום לא-מקום" ; לדרורית גור-אריה, מנהלת ואוצרת ראשית, מוזיאון פתח תקווה, על פרסומו המחודש של המאמר "איציק בדש : זאלה — הרהורים על קינה ועל מבחני קבלה מורבידיים" ; ליפתח אלוני, המוציא לאור של כתב העת ב ל ו ק : ע י ר / מ ד י ה / ת י א ו ר י ה / א ר כ י ט ק ט ו ר ה, על פרסומו המחודש של המאמר "הקשר הגורדי — מזרח ומערב בעיצובו של המרחב הישראלי" ; למכון ון ליר בירושלים על הרשות לפרסומו המחודש של המאמר "חתרנות בשדה התיאטרון — בין רב-תרבותיות לשוויון רדיקלי," שהתפרסם בגרסה שונה בעבר תחת הכותרת "העולם כולו על במה — תיאטרון לאומי בחברה מרובת זהויות" ; ולגילית יצחקי, מייסדת "השחר — תיאטרון רב-תרבותי," על פרסומו המחודש של המאמר "הם יורים עלינו טילים ואת שומעת את המוזיקה שלהם" . בהזדמנות זאת אני רוצה גם להודות לדליה מרקוביץ, לנפתלי שם טוב ולקציעה עלון על העבודה המשותפת בחלק מהמאמרים שרואים אור באוסף זה . תודה מיוחדת לדליה מרקוביץ, לעמי שטייניץ ולגדעון עפרת על תובנותיהם והערותיהם החשובות לגרסאות קודמות של פרק המבוא של קובץ מאמרים זה . 6 הברמס, "המודרנה — פרויקט שלא נשלם", עמ׳ 108 .

פרדס הוצאה לאור בע"מ


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר