משנה שנייה: נגזרת א׳

עמוד:348

348 מ ש נ ה ס דו ר ה : אֶרֶץ תִּקְוָה שיוך לאומיות למקום, ביטול הלאומניות, צמצום חרדה ופחד הקהילה ויחידיה " . דהיינו, קהילה המורכבת מיחידים, אשר כל אחד מהם באמונתו יחיה, היא חברה אזרחית פלורליסטית . גם קהילה מסוג זה תהיה חלק ממארג הקהילות ותהיה כפופה ל" חוקת האנושות " . הגדרת גבולות הקהילה הינה תהליך דינמי, מאחר ש" ברית התושבות " גם תיתן אפשרות לאזרח הארץ להיות חבר ביותר מקהילה אחת, בתנאי שהדבר הוא בהסכמה עם " חוקת האנושות " . יהיו יחידים, מעטים, בתוך קהילה אחת אשר הינם גם מיעוט השייך לקהילה שנייה גדולה ואחרת . כמו המקרה של הישראלים הפלסטינים בנגזרת ב', או האוסטרלים האבוריג'ינים, הבוסנים המוסלמים וכו' . דבר זה יביא להגדרה משותפת ומוסכמת של אזורי הקהילות באופן של אחריות ניהול אזרחי, בטיחותי, חברתי, ייצוגי ( מול קהילות שכנות ובוועדות שונות, שהינן חלק פועל של " ראשות קהילות האנושות ", כמבואר בהמשך ) . על הקהילה לדאוג ולטפל בכבוד בתושביה כולם, בין שהם חברי הקהילה או אורחי הקהילה באופן מכיל שוויוני ומכובד, אך אורחיה אינם בעלי זכות השפעה בת משמעות פועלת, להחלטות המתקבלות מעת לעת על ידי יחידי הקהילה . זכות ההשפעה של האורחים נשארת במקומה בקהילתם הראשית בלבד גם אם אינם גרים בה תקופה סבירה . במסגרת " ברית התושבות " הפרשות מהכנסות היחיד או התאגיד, כמפורט במשנה הסדורה נגזרת ב', פרק שלישי, שלב 2 , סעיף ו', ישולמו לקהילה אשר בו הוא תושב וחי בפועל . אזורי האחריות יכולים גם להשתנות בהתאם לרוח-הזמן ובהתאם להתרחשות מימוש שלוש המשניות . d . המשנה הסדורה ואנכי, מבקרים את השיטה המדינית הפועלת היום בישראל ובמדינות אחרות, בייחוד בעולם המערבי באמצעות שיריי, מאמריי ובפירוש אקדמי של כל התנ"ך היהודי, עולםהתנ"ך , הנלמד בכל בתי הספר הממלכתיים במדינת ישראל . המשנה הסדורה עצמה רואה שיש צורך בייצוב גודלה של הקהילה, קצב גידולה ואופן דרך ניהולה . אנו עדים למגבלות הגודל וההון, מעטים אוחזים בהון והשפעותיהם הרעות גדולים מאוד על האנושות ועל הטבע בכללותו . נוסף על כך, המשנה הסדורה רואה את התמורות המתרחשות על החברה האנושית ברבדים רבים של חייה . מהתרחשות מהפכת התקשורת, המידע והידע, עד לכך, שהאנושות נמצאת בתקופת מעבר מממד של עולם

דברי הימים הוצאה לאור בע"מ


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר