הַקְדָּמָה

עמוד:111

111 הַקְדָּמָה במזרח התיכון . כפי שכתוב במשנה הסדורה השלישית : " התחוללותך בזמן ומקום פלסטין-ישראל " מאפשרת לחבר ולסייע בהתהוותה של הארה הרמונית בין מזרח למערב, בין דתות ואמונות, לקבל ולעזור בפועל להתהוות עידן חדש של עולם חיי קהילות ( נגזרת ב', משנהסדורה : עולםחייקהילה,אחת , דרך ( ראייה-הכרה ) , שלב 4 ) . a . משלושה פרקים — בהמשך לביאור 51 המשנה הסדורה היא לימוד דינמי . 55 היא לא מתארת מצב סטטי-מקסימלי . גבולות הראייה וההכרה פתוחים, אך מסומנים על ידי עשרת היסודות ההכרתיים שבמפתח המשנה הסדורה . הם, היסודות ההכרתיים, משמשים מעטפת פתוחה ודינמית לשלוש המשניות האצורות בסוכת הראייה-הכרה . בכל שלוש המשניות קיים מבנה דינמי שאינו הייררכי, והוא זהה לשלושתן . בשלוש המשניות רוחשת תקווה לראייה ולהכרה התופסת את המציאות באופן אמיתי ולימוד להגשמה ומימוש ליחיד והקהילה . כל זאת, כאמור, תוך כדי תנועה וקיום יחסים דינמיים בין שלושת הפרקים הקיימים בכל משנה ובין המשניות עצמן . ראשית, משמעות היא יחס מסוג שהוא בין "ישים" אונטולוגיים . היחס אוחז אפשרות לקיומה של לפחות פעולה אחת על ידי אחד מה"ישים", אולם בדרך כלל יש אפשרויות רבות לפעולה קונקרטית . שנית, התיאור כאן הוא מעין תרשים דינמי של משנה אחת מתוך שלוש משניות, כאשר היחיד והקהילה אמורים לקיים יחסי גומלין בשלוש המשניות באופן בו- זמני, באותו משך של לימוד . b . שלושת הפרקים בכל משנה הם ( אין הייררכיה ביניהם ) : 1 . פרק ראשון : " מטרות-על ( משמעות-רוח ) " המוגדר I-כ . 2 . פרק שני : " דרך ( ראייה-הכרה ) " מוגדר W-כ . 3 . ופרק שלישי : " מימוש ( פעולה-חומר ) " מוגדר M-כ . כאשר : t  i    j ( משמעות ) ( רוח ) ∑∑∑ = I ( מטרות-על ) כאשר t הוא הזמן, i היא "משמעות" ו- j היא "רוח" t  i    j ( הכרה ) ( ראייה ) ∑∑∑ = W ( דרך ) כאשר t הוא הזמן, i היא "ראייה" ו- j היא "הכרה"

דברי הימים הוצאה לאור בע"מ


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר