פתח דבר

עמוד:8

8 | להתנסות ולהרגיש : למידה עצמית משתפת באקדמיה תודה מיוחדת לתלמידותיי, בת - אל בל ורחל עמיר, בוגרות מסלול . ,M . Ed שחקרו בשקידה בעבודות הגמר שלהן היבטים שונים של חוויית הלמידה העצמית והציגו בהן תובנות מבוססות ומשכילות . לֵית מאן דִפליג שספר זה לא היה קורם עור וגידים ללא שיתוף הפעולה של כל אחד מן השותפים בכתיבה . הכרת תודה שלוחה לכל המרצים שהשתתפו בתכנית הניסויית במהלך השנים וחלקו את ניסיונם ואת תובנותיהם במסגרותיה השונות . תודה לסטודנטים היקרים שלמדו בקורסי התכנית השונים ואפשרו לנו להתבונן במשוכות שעברו בדרך ובתובנות שהפיקו במסע למידתם העצמית המשתפת . תודות לד״ר שחף הגפני, מנהל הספרייה במכללה, ולצוות העובדים בה על הסיוע שניתן במאור פנים, לליזה שטרית, מזכירת לימודי תואר . ,M . Ed שסייעה בהוצאת הקבצים לצורך בדיקתם, ליסמין שוורץ על הושטת היד באיסוף הנתונים הכמותיים, לשולה אבו עזיז ולאביבה לוי שנענו לכל בקשת עזרה בחפץ לב, ולדניאל שייניהן שסייע לי בנבכי שביליו הנסתרים של המחשב הנייד . תודה לד״ר צבי ארצי על גישתו הבלתי פורמלית ועל סיועו בהנחיה הטכנית להכנת תוכן עניינים . לכולם תודה חמה ! דרורה פריצקר, עורכת

מכון מופ"ת


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר