3.2 מגבלות המחקר בתחום ההקלדה וסוגיות אתיות

עמוד:26

26 רשימת המקורות המלאה בן-צבי, ג' וחיים, ל' ( 2102 ) . התפתחות כישורי כתיבה וטיפוחם בשכבות גיל שונות . סקירה מוזמנת כחומר רקע לעבודת ועדת שפה ואוריינות . ירושלים : היוזמה למחקר יישומי בחינוך . ילון, ד' ( 2019 ) . הילד בקצה העיפרון : הכתיבה הידנית כאתגר רב-תחומי . תל אביב : מכון מופת . ינון, מ' ווינטאוב, נ' ( 2000 ) . תוכנית התערבות לשיפור יכולת הכתיבה : סקירת ספרות . כתב העת הישראלי לרפוי בעיסוק, 9 , 17 - 33 . להב, ח' ( 2016 ) . הערכה וקידום יכולות קריאה באנגלית באמצעות "שיטת היקי" אצל תלמיד צעיר עם דיסלקציה : מחקר אורך . פרויקט גמר לקבלת תואר "מוסמך בחינוך לשוני" . מכללת לוינסקי לחינוך . רוזנבלום, ש' ופריש, כ' ( 2008 ) . דיסגרפיה – מאפיינים ודרכי הערכה – תרומת המחקר לחשיבה הקלינית . כתב עת ישראלי לריפוי בעיסוק, 17 ( 3 ) , 155 - 175 . שתיל, י' ( 1993 ) . הפסיכוגרפיה של הילד . אוניברסיטת תל אביב : רמות . Alonso, M . A . P . ( 2015 ) . Metacognition and sensorimotor components underlying the process of handwriting and keyboarding and their impact on learning . An analysis from the perspective of embodied psychology . Procedia - Social and Behavioral Sciences, 176, 263 - 269 . Berninger, V . ( 2013 ) . Educating students in the computer age to be multilingual by hand . Commentaries ( National Association of State Boards of Education ) , 19 ( 1 ) . Berninger, V . W . , & Wolf, B . J . ( 2016 ) . Dyslexia, dysgraphia, OWL LD, and dyscalculia . Baltimore, MD : Paul H . Brookes Publishing Co . pp . 223 - 224 . Blazer, C . ( 2010 ) . Should Cursive Handwriting Still Be Taught in Schools ? Information Capsule . Volume 0916 . Research Services, Miami - Dade County Public Schools . Chwirka, B . , Gurney, B . , & Burtner, P . A . ( 2002 ) . Keyboarding and visual - motor skills in elementary students : A pilot study . Occupational Therapy in Health Care, 16 ( 2 - 3 ) , . 51 - 39 Common Core State Standards Initiative . ( 2010 ) . Common core state standards for English language arts & literacy in history / social studies, science, and technical subjects, Appendix A . Connelly, V . , Gee, D . , & Walsh, E . ( 2007 ) . A comparison of keyboarded and handwritten compositions and the relationship with transcription speed . British Journal of Educational Psychology, 77 ( 2 ) , 479 - 492 . Cornhill, H . , & Case - Smith, J . ( 1996 ) . Factors that relate to good and poor handwriting . American Journal of Occupational Therapy, 50 ( 9 ) , 732 - 739 .

יוזמה - מרכז לידע ולמחקר בחינוך


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר