מבוא

עמוד:12

12 מבוא הצעתי שאקרא עבורו רשימת שמות פרטיים, ובהגיעי לשם איתמר הוא בחר בו . הוא לא הסביר מדוע בחר דווקא בשם זה . כמוהו ג'נט, ליאת ויואב לא הסבירו לי את בחירתם . לאחר הקריאה בספר ביקשתי מתלמידיי להסביר לי ולקהל הקוראים מדוע לדעתם ראוי היה לכתוב את הספר ולהוציאו לאור . כדרכי, הקלטתי את דבריהם : נועם : "זה מלמד את האנשים שלא על הספקטרום איך אנחנו . איך אנחנו מתנהגים, מה אנחנו עושים . פשוט מלמד אותם שאנחנו בדיוק אותו דבר כמו כולם . לא צריך לברוח רק בגלל שאנשים קצת שונים . הספר הזה באמת מלמד איך להתמודד עם אנשים קצת שונים בחברה, או קצת אחרת" . שחר : "נורא חשוב לפרסם . הספר מראה את המגוון . לא כולנו אותו דבר . וגם, כי זה יכול ללמד אנשי חינוך דרך קצת שונה בחינוך ממה שמקובל . אולי יגרום להם לבחון מחדש את ההתנהלות שלהם עם התלמידים . אני יודע על עצמי שבעוד כמה שנים אהיה איש חינוך, ואולי זה ייתן לי רעיונות איך לנהוג בתור מורה ומחנך . זה מעניין להכיר סיפורים כאלה . זה חשוב" . אפרים : "אני ממש מבסוט שכתבת את הסיפור שלי . אני נהנה מכל רגע . מבחינתי, תעשי ספר רק עליי . אמא שלי אמרה : 'כשנולדת לא קיבלתי ספר הוראות הפעלה . היינו צריכים ללמוד . אם היה ספר הוראות — לא היינו צריכים לטעות . ' כתבת ספר שמציג הוראות הפעלה לאפרים . כל מי שמכיר אותי ידע שאלה הן הוראות ההפעלה . תקרא ותדע" . יסמין : "אני חושבת שזה חשוב להעלאת המודעות . הציטוטים מאוד חשובים . מעניין לראות את השונוּת, כל אחד והעולם שלו, התחושות שלו, הסיפור שלו . מעניין ללמוד מה זה כיתת תקשורת . הספר מראה דרך התמודדות שונה של כל אחד" . רחל : "את ראית בתלמידים שלך אנשים, אנשים לא פגומים . הדרך שאת מציגה אותנו בספר לא דומה לדרך שבדרך כלל מציגים אותנו . את מציגה אנשים אמתיים . גם בחורות עם

פרדס הוצאה לאור בע"מ


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר