תודות

עמוד:6

6 | סמכות ורכּוּת : מערכות יחסים משקמות כאבני דרך ביצירת חינוך מכליל תודה מיוחדת לאוסנת זורדה, נועה בר - חושן, צפריר גת, צביה אילוז, רונית זעירא - אהוד, שרון כרם, עירית פז, שולי לנדה, סמדר זקס, עידית ברקוביץ וסינדי מייזלס על השתתפותן בסדנה מיוחדת בנושא יחסי הורים - מורים, שבאמצעותה המשגנו יחד את הידע על שיקום מערכות יחסים עם הורים . תודה מיוחדת לרמי סולימני, מנכ"ל עמותת אשלים, ולפלורה מור, מנהלת תחום חינוך באשלים, שותפים מרכזיים בעשייה ובפיתוח התפיסה לאורך שנים רבות . עמותת אשלים הייתה הבית המקצועי הראשון שלנו . התחלנו בה את דרכנו בעבודה עם אוכלוסיות בהדרה ובהדרכת אנשי חינוך בתחום . תחילת המחקר בשותפות אמיצה עם חברים רבים בעמותת אשלים . תודה למשה שריר, שיזם את תהליך המחקר, הניסוי והלמידה יחד עם בתי ספר, עת שימש מנהל אגף חינוך ונוער בג'וינט ישראל בשנות השמונים . אנו מודים לרענן ליפשיץ, למרילין פול, למרים ריידר - רוט ובעיקר לישראל סייקס ולקריס ווינשיף . כולם סייעו לנו בפיתוח רעיונות מרכזיים לאורך השנים ובמתן משוב על גרסות מוקדמות של הספר . תודה גם לחברינו מתנועת העולם הרביעי – All Together in Dignity , ATD . עבודתם במיגור עוני קיצוני ובקידום הכללה חברתית הרעיפה עלינו השראה . אנו מודים לרשות המחקר וההערכה של המכללה האקדמית לחינוך אורנים על תמיכתה במחקר שעליו מבוסס ספר זה . עבודה רבה נעשתה על מנת להביא את הספר מגרסתו האנגלית לגרסה העברית ולהתאימו לקהל הקוראים הישראלי . תודה לנגה סלע על התרגום לעברית ; תודה לאליה דמטר בר - שביט, שבהכירה את תוכני הספר ערכה את הגרסה העברית בסבלנות אין - סופית ובדיוק רב . תודה למכון מופ״ת על הוצאתו לאור של ספר זה . תודה רבה על היחס החם והאוהד, על התמיכה ועל ההערות החשובות לאורך כל הדרך : לדודו רוטמן, ראש ההוצאה לאור, ליהודית ברק, לשרה שמעוני וליהודית שטיימן, העורכות האקדמיות, על קריאת כתב היד בשלביו השונים, לעפרה פרי ולעדי רופא, עורכות הלשון, על עריכת התוכן והשפה, ותודה לבלה טאובר על העיצוב והעריכה הגרפיים . לבסוף אנו מודים למשפחותינו על תמיכתן האוהבת . מיכל ראזר ויקטור פרידמן

מכון מופ"ת


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר