הערת המחבר

עמוד:13

הערת המחבר 13 המוצר לא ישווק את עצמו הרעיונות הטובים ביותר לא מתקבלים בחום באופן מיידי . גם לגלידת סאנדיי ולרמזור לקח שנים לתפוס . הסיבה היא שהרעיונות הטובים ביותר דורשים שינוי משמעותי . הם סותרים את הסטטוס-קוו, ואינרציה היא כוח רב עוצמה . כי יש הרבה רעש ומעט אמון . השינוי הוא מסוכן . וכי אנחנו בדרך כלל מעדיפים שאחרים יהיו הראשונים . העשייה הנדיבה והנבונה ביותר צריכה עזרה במציאת האנשים שאותם היא אמורה לשרת . והעשייה המצליחה ביותר תתפשט כי כך תכננתם אותה . שיווק הוא לא רק למכור סבון כשאתם מעבירים הרצאת TED , אתם משווקים . כשאתם מבקשים העלאה מהבוס, אתם משווקים . כשאתם מגייסים תרומות לבניית מגרש משחקים שכונתי, אתם משווקים . וכן, כשאתם מנסים להגדיל את המחלקה שלכם בעבודה, גם זה שיווק . במשך תקופה ארוכה, בימים שבהם שיווק ופרסום היו אותו דבר, השיווק היה שמור לסמנכ"לים עם תקציב . ועכשיו הוא שלכם . השוק מחליט בניתם משהו מדהים . אתם צריכים להתפרנס . הבוס רוצה יותר מכירות . העמותה שקרובה ללבכם, שיש לה מטרה חשובה, צריכה לגייס כספים . המועמד המועדף עליכם מדשדש בסקרים . אתם רוצים שהבוס יאשר את הפרויקט שלכם . . . למה זה לא עובד ? אם עשייה היא עצם העניין, אם כתיבה וציור ובנייה

מטר הוצאה לאור בע"מ


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר