תודות

עמוד:10

] 10 [ ע ק ב ו ת י מ י ם ש ע ו ד י ב ו א ו ‘Narrative Paralysis’ as Resistance to History in Amos Gitai’s Film Kedma”, Framework : The Journal of Cinema and Media , pp . 134 - 143 , ) 2008 ( 1 . 49 . הפרק השני פורסם לראשונה כמאמר שנכתב בשיתוף גל חרמוני — . 2 נורית גרץ וגל חרמוני, "'לפרק להיסטוריה את הצורה' : טראומה וחתרנות ב קדמה וב עטאש ", ישראל : כתב עת לחקר הציונות ומדינת ישראל — היסטוריה, תרבות, חברה , 14 ( סתיו תשס"ט - 2008 ) , עמ' 13 - 33 . הפרק השלישי הוא עיבוד מחודש ומורחב של המאמרים האלה : Raz . 3 Yosef, “War Fantasies : Memory, Trauma and Ethics in Ari Folman’s Waltz with Bashir ,” Journal of Modern Jewish Studies , November 2010 ) , pp . 311 - 326 ; Raz Yosef, “Traces of War : ( 3 . 9 Trauma, Memory, and the Archive in Joseph Cedar’s Beaufort”, Cinema Journal, 50 . 2 ( Winter 2011 ) , pp . 61 - 83 . הפרק הרביעי פורסם לראשונה כמאמר שנכתב בשיתוף גל חרמוני . 4 — Nurith Gertz and Gal Hermoni, “The Muddy Path between Lebanon and Khirbet Khizeh : Trauma, Ethics, and Redemption in Israeli Film and Literature”, Boaz Hagin, Sandra Meiri, Raz Yosef and Anat Zanger ( eds . ) , Just Images : Ethics and the Cinematic , Newcastle, UK : Cambridge Scholars Publishing, pp . 35 - 58 2011, . הפרק החמישי הוא גרסה מחודשת ומורחבת של המאמר — Raz Yosef, . 5 “Conditions of Visibility : Trauma and Contemporary Israeli Women’s Cinema”, Signs : Journal of Women in Culture and Society, 42 . 4 ( 2017 ) , pp . 919 - 943 . הפרק השישי הוא עיבוד מחודש למאמר — Raz Yosef, “Recycled . 6 Wounds : Trauma, Gender and Ethnicity in Keren Yedaya’s Or, My Treasure ,” Camera Obscura : Feminism, Culture and Media Studies , 72, 24 . 3 ( 2009 ) , pp . 41 - 72 . הפרק השביעי הוא גרסה מחודשת ומורחבת של המאמר — רז יוסף, . 7 "התקשרויות מלנכוליות : פזורה, אתניות ומיניות בקולנוע הישראלי העכשווי", סוציולוגיה ישראלית : כתב עת לחקר החברה בישראל , טו, 1 ( תשע"ג - 2013 ) , עמ' 11 - 34 .

עם עובד


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר