דברי תודה

עמוד:10

] 10 [ כ מ ו ש מ ס פ ר י ם ב ה ו ל י ו ו ד הנשכחים והעלומים" ( Overlooked and Forgotten Film Festival ) השנתי שלהם . תודה מיוחדת לג'ון קלדוול UCLA-מ , למאריי סמית מאוניברסיטת קנטרברי ולעורכת שלי מרי פרנסיס ; הערות הביקורת חדות ההבחנה שלהם תרמו לספר . החלק השני, "סגנון מסוגנן", מבוסס על מאמר שהתפרסם במקור ב- Film Quarterly . תודה לעורכת אן מרטין ולהוצאה לאור של אוניברסיטת קליפורניה על הרשות להדפיס אותו מחדש . גם הסטודנטים שלי עזרו לי . ג'ייק בלייק סיפק סיוע מומחה כשהכין הגדלות של הפריימים שלי . בראד שאואר העיר הערות חשובות על טיוטה מוקדמת ועזר לי לבדוק נתונים וללקט את הכרונולוגיה שבנספח . ג'ינהי צ'וי, איתן דה סייף, ג'ונתן פרום, ג'יין גרין, פטריק קיטינג, מייקל ניומן ופול רמיקר הציעו כמה כיווני חקירה פוריים . אני חב תודה לווינסנט בולינגר, לג'סיקה לאב, למארק מינט על ששיתפו אותי בכמה מחשבות על סרטי חידה, ובייחוד לברברה קלינגר שאפשרה לי ברוב טוּבה גישה לחלקים מספרה Beyond the Multiplex : Cinema, New Technologies, and the Home . הסמינר האחרון ( הרשמי ) שלי במחלקה לאמנויות התקשורת באוניברסיטת ויסקונסין במדיסון היה בדיוק האופן שהייתי מבקש לפרוש . אם כן, תודותיי למאשה בלודוברובסקאיה, ג'ן צ'אנג, אריק קרוסבי, סטו פייף, דרק ג'ונסון, ג'ונתן לנג, מורין לרקין, פרל לאטייר, צ'רלי מייקל, ג'ייקוב נילסן, אייג'ה ניסקנן, דייב רשה, בראד שאואר, בקה סוונדר וטום יושיקמי על שהגיבו בחיוניות רבה כל כך לרעיונות שהפרחתי בשיעורים, ושכמה מהם מצאו את דרכם אל הדפים האלה . המפגש המסיים שלנו, המסיבה והכול, נשאר איתי לתמיד . אוניברסיטת ויסקונסין במדיסון תמכה בנדיבות בעבודת המחקר שלי זה יותר משלושה עשורים, ואני מודה לכל אותם חברי סגל שהשתתפו בוועדות שהעריכו בהן את עבודתי . גם מרי אן פיצפטריק, עמיתה למחלקה ודקנית, הגישה סיוע חשוב לאין ערוך . אני רוצה להודות בייחוד לדקן הקודם שלי פיליפ סֶרְטֶן על אמונו בפרויקטים שלי ובתוכנית הקולנוע שלנו . הוא פרש זה לא כבר ( בטח משהו במים ) , אבל נשאר מופת לאיש מנהלה מעמיק ומעורב . ואחרונה חביבה כריסטין תומפסון, בת לווייתי האוהבת בסרטים ובמקומות אחרים כבר שלושים שנה, הספר מוקדש לה .

עם עובד


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר