על הכותבים

עמוד:6

6 | מחקר ויישום בהערכה לשם למידה ( הל"ל ) של תלמידים ומורים בישראל ועיצוב משחקים במכללות . תחומי המחקר שלו הם חקר משחקים דיגיטליים, עולמות וירטואליים, עיצוב מִשחוּק, טכנולוגיות למידה, גיימינג וספורט דיגיטלי . בימים אלה שוקד על כתיבת ספרו מִשְׂחוּק העתיד : איך משחקים דיגיטליים וטכנולוגיות מציאות מדומה מעצבים מחדש את עולם הלמידה ( שם זמני ) . דוא"ל : ceo @ julootapps . com סימון ליבוביץ בעלת תואר שני בחינוך . בוגרת המגמה לשיטות מחקר, מדידה והערכה בבית הספר לחינוך שבאוניברסיטת תל - אביב, דוקטורנטית במגמה למנהיגות וניהול מערכות חינוך בבית הספר לחינוך שבאוניברסיטת בר - אילן . מנהלת פדגוגית של תחום תכנים ותכניות בחברה למתנ"סים . תחומי המחקר שלה כוללים תפיסות הערכה של מורי מורים, למידה ארגונית, הערכה לשם למידה, חשיבה מערכתית וסגנונות ניהול של מנהיגות חינוכית . דוא"ל : simon192 @ netvision . net . il שרין עראקי חמודי בעלת תואר שני בחינוך . בוגרת המגמה לשיטות מחקר, מדידה והערכה בבית הספר לחינוך שבאוניברסיטת תל - אביב . יועצת אקדמית באוניברסיטה הפתוחה . עבודת התזה שלה התמקדה בבחינת הזיקות שבין תפקוד קהילת הלמידה המקצועית הבית ספרית, איכות ההל"ל והשפעת המיצ"ב החיצוני בבתי ספר יסודיים במגזר הערבי . דוא"ל : shirin_iraqi @ yahoo . com הלנה קימרון בעלת תואר שלישי בחינוך ( PhD ) מאוניברסיטת תל - אביב . תחומי מומחיותה כוללים פיתוח כלים להערכת הישגי התלמידים ( לרבות בסביבה ממוחשבת ) , הערכה פנימית בית ספרית, הערכת תכניות ופרויקטים חינוכיים ( לרבות בסביבות ממוחשבות ) ופיתוח מקצועי של מפקחים, מנהלים ומורים בנושא של תהליכי שינוי בתרבות ההוראה - למידה - הערכה ( הל"ה ) בכיתה ובבית הספר . עד ל - 2017 עבדה בראמ"ה ( הרשות הארצית למדידה והערכה בחינוך ) , וכיום היא מופקדת על תחום ההערכה ב"אבני ראשה" – המכון הישראלי למנהיגות בית ספרית . תחומי המחקר שלה הם קהילות למידה מקצועיות וחקר רחב היקף של הפרקטיקה . דוא"ל : hkimron @ gmail . com

מכון מופ"ת


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר