תוכן העניינים

עמוד:8

כש� שנכנס לברית כ� יכנס לתורה לחופה"התקבלות הנוסח . ג 257 באשכנז "ולמעשי� טובי� 262 ? "כש� שנכנס לברית"או " כש� שהכנסתו לברית : "תה גרסת רבנו ת�ימה הי : נספח 266 הרק ע להת הוות ה מנהג : ו ה ו מצ ה� חגיגת בר : ש לושה עשר פרק 267 באשכנז וה ומצה�שורשי מעמד בר . א 271 "מעונשו של זהברו� שפטרני"ברכת . ב 274 שאלת עליית קט� לקרוא בתורה באשכנז . ג 280 השיטה הספרדית לעליית קט� לקרוא בתורה . ד 284 מאיטליה וה ומצה�טקס ברתיאור . ה 290 ? דאור ייתא א ו דרבנ� – קריאת פרשת זכור : א רבעה עשר פרק 291 הדעה שיש מצווה לזכור את עמלק . א 293 הדעה שיש מצווה לקרוא את פרשת עמלק . ב 300 הדעה בי� חכמי אשכנז שיש מצווה לקרוא את פרשת עמלק . ג 305 מצוַות קריאת פרשת עמלק אצל הפוסקי� . ד 013רות לאור מנהג מרשלייאהתולדו ת מנהג כפ : חמישה עשרפרק 310 במחזור ויט רי מנהג כפרותל מנהג מרשלייאה ב מנהג כפרות וואת הש . א 315 כפרות אמירת פסוקי� בטקס ה . ב 317 המנהגהשתלשלות . ג 319 סיכו� 323 עיו� חדש בתשובה המיוחסת לרב ששנא : נספח ÓÂ‡Ï ¯ ˘ "Ó˘‰ ·' ÒÙ¯ ‰Ó�‰‚Â˙ ϯ ( : Ó¯ÒÈÈ ) Ó�‰‚ Ó¯˘ÏÈȇ‰ : ÁϘ ˘�È 333מבוא 333 אופיו ומחברו, ש� הספר . א 335 וחכמיה ( מרסיי ) קהילת מרשלייאה . ב 337 תוכ� הספר . ג 338 מטרת החיבור . ד 342 מנהגי מרשלייאה . ה 344 תיאור כתב היד . ו 743לה לימות החול י תפ 347 לת שחרית יתפ 358 מנחהלת יתפ 358 לת ערבית יתפ

תבונות


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר