פתח דבר

עמוד:7

פתח דבר | 7 כמנחה מקצועית מטרתי היא להבליט את החשיבות שיש למבט על התהליך וההקשר כדי שהמתודה תשרת את צורכי המשתתפות כחלק מהתכנים וממטרת התוכנית ובהלימה להם . ד . איתור וזיהוי חולשות במסגרת תהליכי התוכנית - זיהוי כזה מאפשר מבט רפלקטיבי על ההנחיה שלי ועל החמצותיה, בחזקת נאה דורש נאה מקיים . תודות ספר זה הוא תוצר של דיאלוג מתמשך עם חוויותיהן של הנערות שהשתתפו במחקר . תהליכי הבירור, הפרשנות והלמידה הממושכים המוצגים כאן לא יכלו להתאפשר אלא בזכותן . בהזדמנות זו חשוב לי להודות לכל מי שסייע לספר לצאת לאור - לפרופ' דרורה כפיר, לד"ר מיכל קומם ולפרופ' אסתר הרצוג, אשר קראו והוסיפו הערות והארות כדי שאוכל לתקן, לדייק ולשפר ; לד"ר מיכל היישריק, גב' בת חן שפירא, ד"ר עירית בקר, גב׳ צופייה כהן, ד"ר אורנית רמתי - דביר, ד"ר איה אלישב, ד"ר מיכל רום וד"ר עליזה פרנקל, עמיתות וחברות יקרות . קריאתן את הספר כולו או חלקים מתוכו, ייעוצן ותמיכתן סייעו לי ודרבנו אותי לסיימו . תודה מיוחדת שמורה לפרופ' אורלי בנימין, המנחה שלי במחקר הדוקטורט . תודה לצוות הוצאת הספרים של מכון מופ״ת, על הליווי המקצועי והמסור - לד"ר יהודית שטיימן, ראשת ההוצאה לשעבר, שהחלה את התהליך עימי ; ולד"ר דודו רוטמן, ראש ההוצאה, שהמשיך והביאו לכדי סיום . לאדוה חן, עורכת הטקסט והלשון, על קריאה מקצועית, מוקפדת, מפשטת ומבארת ; למאיה זמר - סמבול, המעצבת הגרפית, שהשכילה לתת ביטוי צורני לרעיון הדומיננטי של הספר ; ולרכזת ההוצאה, חני שושתרי, שפעלה מאחורי הקלעים .

מכון מופ"ת


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר