תוכן העניינים

עמוד:4

פרק רביעי : כיצד נחווית ההנחיה להיתמך ולהיעזר הנגשת "עזרה נוספת״ - הצעות עדכניות בספרות * . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 91 תפיסת העזרה כמחלישה . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 93 "אני לא סומכת״ כמנגנון הימנעות מעזרה . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 95 האמונה בעצמי ( "אני חזקה לבדי״ ) . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 96 הקושי לבסס קשרים מגשרים . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 98 הקושי להתאמן בחציית מרחק חברתי . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 99 פרק חמישי : מה לא לעשות, ובעיקר מה כן ! דרכי פעולה לצמצום התנגדות לטובת חיזוק מעורבות היבטים מוחמצים בתוכנית . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 107 התנגדות כקריאת כיוון . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 108 הקשבה לידע העולה מבפנים . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 111 יצירת מרחב פעולה שתפני . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 112 חמישה עקרונות להנחיה דינמית, מודעת וערנית . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 113 כרוניקה של החמצה אחת - חקר מקרה . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 118 סוף דבר . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 125 מקורות . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 131 תקציר באנגלית . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 139

מכון מופ"ת


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר