תוכן עניינים

עמוד:7

ידע מתמטי , חשיבה אלגברית והיבטים של שימור ושינוי : 1 פרק 327 . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . גילוי שימור סמוי : 5 פרק 329 . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . בשינוי ככלי להבנת תהליכים שימור גילוי : וא מב 329 . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . אפשריים שינויים של כמאפיין שימור 330 . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . ומתמטיים ם מדעיי למושגים כמקור בשינוי שימור גילוי 330 . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . אלגבריים באמצעים מילוליות בעיות פתרון 332 . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . " פתרון " אין של למצב כהסבר בשינוי שימור 334 . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . הצבה באמצעות לפתרון כאמצעי שימור גילוי 335 . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . גילוי שימור סמוי של בנושא פעילויות ה תיאור : 1 . 5 פעילות 337 . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . ? רבים עוקבים מספרים לחבר כיצד פעילות : הצגת ה ת : פעילו ה ניתוח מתמטי ודידקטי של סכומי טורים חשבוניים : דוגמאות לקשרים בין שינוי לשימור 343 . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . באלגוריתמים חישוביים : 2 . 5 פעילות 358 . . . . . . . . . . : גיל , ריצה וריכוז התמיסה בעיות מילוליות פתרון פעילות : הצגת ה פעילות : ה ידקטי שלניתוח מתמטי וד 361 . . . . . . . . . . . . . . . פתרון בעיות מילוליות כגילוי של שימור . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . : 3 . 5 פעילות 371 . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . המספרים ניחוש – מתמטיים קסמים פעילות : הצגת ה : ניתוח מתמטי ודידקטי של הפעילות 375 . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . מטיים גילוי שימור הערך בקסמים מת : 4 . 5 פעילות 384 . . . . . . . . " . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . ? " למה לא הצלחתי פעילות : הצגת ה פעילות : ה ניתוח מתמטי ודידקטי של 389 . . . . . . . . . . . קיום של הפתרון . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . - גילוי שימור לצורך קביעת אי 400 . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . נוספות לפעילויות הצעות 409 . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 5 לפרק מקורות רשימת

מכון מופ"ת


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר