תוכן עניינים

עמוד:6

ידע מתמטי , חשיבה אלגברית והיבטים של שימור ושינוי : 1 פרק 161 . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . שינוי והשפעתו : 3 פרק 163 . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . גדלים בין והשוואהכמות : על שינויי וא מב 163 . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . שימור ושינוי – השוואה – שינוי כמושג יסוד : שינוי על 164 . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . השוואה יחסי 166 . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . ושינוי כמות יות אריתמט פעולות 168 . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . שלבי תהליך ההשוואה על 169 . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . השינוי וההשוואה בין גדלים דידקטיים של נושא היבטים 171 . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . והשפעתו שינוי של בנושא הפעילויות ר תיאו : 1 . 3 פעילות 175 . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . ? : פחות או יותר הצגת הפעילות : פעילות ה ניתוח מתמטי ודידקטי של 178 . . . . . . ולת חשבון על ערך הביטוי המספרי השפעת שינוי באחד מרכיבי פע : 2 . 3 פעילות 191 . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . כמה פי ו בכמה : הצגת הפעילות 194 . . . . . . . . . . . . . . . . . . דרכים שונות להשוואה פעילות : ה ניתוח מתמטי ודידקטי של : 3 . 3 פעילות 202 . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . הוזלה וסדר פעולות התייקרות , : הצגת הפעילות 205 . . . . . . . . . שינוי חוזר באחוזים . . . . . . . . . . . . . . פעילות : ה ניתוח מתמטי ודידקטי של : 4 . 3 פעילות 216 . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . ? לא או נשמר : הצגת הפעילות : פעילות ה ודידקטי שלניתוח מתמטי 217 . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . קיצון ובעיות מכפלות השוואת פעילות 239 . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . הבניית שינוי לצורך שימור : 4 פרק 241 . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . שימור גוריתמים לפתרון בעיות כשינוי לצורך אל וא : מב 241 . . . . . . הבניית ייצוגים של מספר : שינוי שמשמר את הערך . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 242 . . . . . . . . . . . . . . . . שינוי עם הגבלה של שימור התכונה . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 244 י חישוב והשוואה כשינוי לצורך שימור . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . דרכ 247 . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . הבניית שינוי לצורך שימור של בנושא פעילויות ה תיאור : 1 . 4 פעילות 249 . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . ? " הפיצוי כלל " ו מה פעילות : הצגת ה : פעילות ה ניתוח מתמטי ודידקטי של 253 . . . . . שינויים ברכיבי פעולות החשבון המבטיחים את שימור התוצאה . . . . : 2 . 4 פעילות 266 . . . . . . . . . . . . . . שימור התחלקות . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . : פעילות הצגת ה : פעילות ה ניתוח מתמטי ודידקטי של 272 . . . . . . . . . . . . . . . . סימן התחלקות אוניברסלי . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . : 3 . 4 פעילות 280 . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . הרכב הקנייה : פעילות הצגת ה פעילות : ה ניתוח מתמטי ודידקטי של 283 . . . . . . . . . השינוי ובחירת השימור . . . . . . . . . . . . . . . . בחירת משוואות דיופנטיות , : 4 . 4 פעילות 296 . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . מכפלה השווה לסכום פעילות : הצגת ה 300 . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . פעילות : שימור כאילוץ ה ניתוח מתמטי ודידקטי של 315 . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . נוספות לפעילויות הצעות 324 . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 4 לפרק מקורות רשימת

מכון מופ"ת


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר