תוכן עניינים

עמוד:4

67 . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . ? מה נשמר ומה השתנה – שימור ערך : 2 פרק 69 . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . כמותית לחשיבה כבסיס הכמות שימור הבנת : מבוא 69 . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . לחלקים סופית קבוצה ופיצול הכמות שימור 70 . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . ' גדולים מספרים ' : הכמות שימור עקרוןשל הכללות 71 . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . החשבון פעולות ושפת כמות שימור 72 . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . כמות בפיצולי ושינוי שימור , שוויון של ים היבט 74 . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . הרכיבים וכמות שנשמר מספר : הפיצול משימת של הכללות 75 . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . בתוך ערך שמור שינויים הפעילויות בנושא תיאור : 1 . 2 פעילות 79 . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . ? ילדים שניבין בובות לחלק : כיצד הצגת הפעילות : פעילות ה ניתוח מתמטי ודידקטי של 82 . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . משמעויות ודרכי הפיצולפיצול קבוצה לשתי קבוצות : : 2 . 2 פעילות 97 . . . . . . . . . . . . . . . . . . ם העתיקה כמעט כמו במצרי ? שבר לפצלכיצד : הצגת הפעילות : ניתוח מתמטי ודידקטי של הפעילות 101 . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . שימור כמות ופיצולים בקבוצה של שברי יחידה : 3 . 2 פעילות 114 . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . מתפצלות ינן שא כמויות : הצגת הפעילות : דידקטי של הפעילות ניתוח מתמטי ו 116 . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . לקבוצות שוות . . . . . . דרכי פיצול של קבוצה : 4 . 2 פעילות 126 . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . ולם א , שווים כולם פעילות : הצגת ה פעילות : ה ניתוח מתמטי ודידקטי של 129 . . . . . . . . . . עוקבים . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . למחוברים ווים ממחוברים ש 142 . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . הצגות של מספר טבעי כסכומים אינסופיים : 5 . 2 פעילות 152 . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . נוספות לפעילויות הצעות 157 . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 2 לפרק מקורות רשימת

מכון מופ"ת


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר