תודות

עמוד:7

תודות מוסדות שונים מילאו תפקיד חשוב בהצלחתי לכתוב את הספר הזה . זה הספר השני שכתבתי בזמן היותי עמית מחקר בכיר באוניברסיטת דה – מונפור ( De . ( Montfort הודות למענק מחקר , זכיתי לכתוב ללא הסחות הדעת הכרוכות במשימות הלימוד הרגילות של מרצה באוניברסיטה . בשלב מכריע בכתיבה כיהנתי כפרופסור וכחוקר אורח במחלקה לחקר המופע של אוניברסיטת ניו יורק , מה שאפשר לי להעביר יותר מחצי שנה בדאון – טאון מנהטן , וכך לפגוש רבים מהאנשים שעליהם כתבתי , לבקר בספריות ולחוות לזמן מה את החיים בניו יורק . חלקה המסיים של שהות זו התאפשר בתמיכת המועצה הבריטית לחקר האמנויות ומדעי הרוח . הסתמכתי רבות על הספרייה של דה – מונפור ועל אוסף המחול של הספרייה הציבורית של ניו יורק , שפקדתי בכל פעם שהצלחתי למצוא אמתלה ( וממון ) לנסיעה לניו יורק . אני אסיר תודה על כל ההזדמנויות לדיון על תיאטרון מחול ג ' דסון , שאפשרו לי לבחון את החומרים שבספר . בין השאר הזמנות מאוניברסיטת קופנהגן , אוניברסיטת שטוקהולם , Coll è ge Internationale de Philosophie בפריז , אוניברסיטת ליובליאנה , אוניברסיטת אנטוורפ ואוניברסיטת ריו דה ז ' נרו . תודתי המיוחדת לריצ ' רד קרלין על תמיכתו בפרויקט , ולחברים הרבים שסייעו לי בדרכים שונות במשך חמש השנים שנדרשו לי לכתוב אותו . ולרי בריגינשו ראויה לאזכור מיוחד על כך שקראה כל פרק , לעתים אף בכמה טיוטות , וסיפקה לי דברי משוב ועידוד רבי ערך . ברצוני להודות גם לחבריי ולעמיתיי , בהם מייקל האקסלי , ג ' יין סטיבנס , ג ' ו ברסלין , מרטין הרגריבס , סאלי דאוטי , קרי פרנקסן – קלי , תרזה באקלנד , סאלי לקסטון , קריסטי אדייר , די ריינולדס ,

הוצאת אסיה


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר