תוכן העניינים

עמוד:6

מעגל המערכת 95 ..................................................................................................... ״אופק חדש כהזדמנות להתפתחות מקצועית ואישית״ : רפורמה או שינוי כמניעים התפתחות מקצועית ( שרונה ) ........................................................... 95 ״יגעת ומצאת - תאמין״ : בית הספר כארגון לומד שמניע את ההתפתחות המקצועית ( שרית ) ....................................................................................... 101 ״הצלילים הבית ספריים - הנגינה שלי״ : התחדשות בית ספרית כמניע להתפתחות מקצועית ( שוש ) ........................................................................ 107 סיכום מעגל המערכת ................................................................................... 115 שער שלישי : המודל הרב - ממדי לתיאור מניעי ההתפתחות המקצועית של מורים ........................................................................................................... 117 חמישה ממדים בהנעת התפתחותם המקצועית של המורים 119 ............................... . 1 תחושת המסוגלות העצמית של הפרט והאופן שבו היא מתבטאת בשלושת מעגלי ההתייחסות .................................................................... 121 . 2 קשרי גומלין ותנועה בין מעגלי ההתייחסות 122 ............................................ . 3 העצמה ..................................................................................................... 123 . 4 התמדה 125 .................................................................................................... . 5 הערכה עצמית 125 ......................................................................................... המשמעויות של מניעי ההתפתחות המקצועית לאנשי חינוך 127 ............................. מקורות ............................................................................................................... 131 נספח .................................................................................................................. 149 תקציר באנגלית ( 152 .............................................................................. ( Abstract

מכון מופ"ת


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר