תוכן העניינים

עמוד:10

הסתמכות על המציאות .................................................................................... 393 הערכה וכבוד ללא תנאי ................................................................................... 394 גישה תהליכית .................................................................................................. 395 חשיבה חיובית במבט היסטורי - אישי ............................................................... 396 פסיכולוגיה של שימוש ..................................................................................... 397 ממילים למעשים .............................................................................................. 398 מימוש עקרונות העידוד באמצעות זיכרונות הילדות ........................................ 399 שיקוף כוחות המוצגים בזיכרון באור חיובי ...................................................... 400 שיקוף כוחות המוצגים בזיכרון באור שלילי ..................................................... 403 שיקוף כוחות סמויים ב ' צד הלא - מועיל ' של החיים ........................................... 404 עידוד בשלב מסירת הפירוש : שיקוף מעודד של סגנון החיים ........................... 407 עידוד לניתוב פוטנציאל התמכרותי לנתיב יצירתי מועיל ................................. 411 עידוד למניעת שימוש מופרז בכוחות ............................................................... 414 מקורות ............................................................................................................. 417 פרק : 11 זיכרונות ילדות מודרכים בשלב התחקיר ..................................... 419 על הפרק : זיכרונות לא ספונטניים .................................................................... 419 כוח השלכתי מופחת בזיכרונות ממוקדי נושא ................................................. 421 השתלת מידע בזיכרונות משוכתבים ומומצאים ............................................... 423 שימוש מועיל בזיכרונות מודרכים ממוקדי נושא .............................................. 427 שכתוב זיכרון קיים למטרת תחקיר ................................................................... 430 מקורות ............................................................................................................. 435 פרק : 12 שיטות לפירוש הזיכרון המוקדם בשלב התחקיר ........................ 438 מה בפרק ? ........................................................................................................ 438 כלים לניתוח זיכרון אחד ................................................................................... 439 לשאלת הציינון : ניתוח נומותטי או אידיוגרפי ? ................................................ 439 שיטת הניתוח של אדלר .................................................................................... 440 תשע ההקבלות הנומותטיות של אדלר על - פי אולסון ...................................... 442 דגם לניתוח על - פי אדלר .................................................................................. 444 שיטות לתמצות הזיכרון המוקדם ..................................................................... 445 שיטת " כותרת העיתון " של מוזאק ודי פייטרו .................................................. 445 טכניקת המוטו של אולסון ............................................................................... 448

מכון מופ"ת


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר