תוכן העניינים

עמוד:7

הזכירה כתהליך פעיל או : כיצד זיכרונותינו משתנים ? ...................................... 132 זיכרונות מושתלים ועיוותי זכירה ..................................................................... 134 האם אנו משקרים לעצמנו ? .............................................................................. 135 שיכחון הילדות : " מה , זה באמת מה שאמרתי ? " ................................................ 136 גישתו של האב המייסד - פרויד ....................................................................... 137 גישות מאוחרות יותר להגדרת שיכחון הילדות ................................................ 145 הסברים מאוחרים יותר לתופעת שיכחון הילדות ............................................. 148 סוף דבר : ואדלר ? ............................................................................................. 156 מקורות ............................................................................................................. 159 פרק : 6 זיכרון הילדות כנרטיב ...................................................................... 163 אדלר ו ' התפנית הנרטיבית ' ................................................................................ 164 ה ' התפוצצות ' הנרטיבית ................................................................................... 164 התפיסה הנרטיבית של אדלר ........................................................................... 165 ההתאמה בין תיאוריות הנרטיב לבין תפיסת האדם של אדלר .......................... 168 הנרטיב ככלי לאיזון עצמי ................................................................................. 170 ' להישאר אותו הדבר ' : הנרטיב ככלי ליצירת עצמי ייחודי , מטרתי ויציב ........... 171 יצירת עצמי מטרתי : יישום עקבי של סגנון החיים במציאות משתנה ............... 172 מודעות לרצף העצמי ושמירה על שלמותו ועל יציבותו .................................. 180 להשתנות על - פי הצורך : הנרטיב ככלי לאיזון לנוכח שינוי ............................... 187 איזון בין אינטרס אישי לאינטרס חברתי : אוטונומיה ומחויבות ........................ 189 איזון תרבותי : הנרטיב ככלי לנרמול חריגות ..................................................... 190 מרכיבי הנרטיב ותפקידיהם .............................................................................. 200 הקשר בין מרכיבי המבנה של הנרטיב , תפקידיו ומשמעויותיו ......................... 200 מישור ההתרחשות ומישור הנרטיב : ה ' פאבולה ' וה ' סוז ' ט ' ................................ 211 הנרטיב ככלי לאיזון עצמי : הדגמה מסכמת ...................................................... 212 זיכרונות הילדות כנרטיב : סיכום ....................................................................... 215 מקורות ............................................................................................................. 216 פרק : 7 זיכרון הילדות כמטפורה .................................................................. 222 הערות מקדימות .............................................................................................. 222 משמעות והשוואה ........................................................................................... 222 כיצד אתייחס למושג מטפורה בפרק זה ? ......................................................... 224

מכון מופ"ת


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר