תוכן העניינים

עמוד:5

תוכן העניינים הקדמה מאת ד״ר רחל שפרון .............................................................................. 13 תודות ................................................................................................................. 15 הערות פתיחה ..................................................................................................... 17 זיכרונות ילדות בגישתו של אדלר : על מה ולמה ? ................................................ 17 מבנה הספר ........................................................................................................ 18 אתיקה של עבודה עם זיכרונות מוקדמים , או : ' הקלות הבלתי - נסבלת' של העבודה עם זיכרונות מוקדמים .................................................................... 19 צרור הערות טכניות ........................................................................................... 23 מקורות ............................................................................................................... 24 חלק ראשון : האישיות בהגותו של אדלר פרק : 1 אינטרס אישי ואינטרס חברתי ........................................................... 27 חברותיות לשם הישרדות .................................................................................... 28 משימות החיים : שלוש בעיות ופתרונותיהן ........................................................ 30 אינטרס חברתי וכורח השייכות .......................................................................... 34 חינוך לאינטרס חברתי ........................................................................................ 38 אינטרס חברתי כאמת מידה ............................................................................... 40 אינטרס חברתי , רווחת היחיד ו ' תנועה ' ................................................................ 43 מטפורת התנועה בהגותו של אדלר .................................................................... 43 שלבים בתפיסת רעיון האינטרס החברתי של אדלר ............................................ 52 מאבק בין אינטרס אישי לאינטרס חברתי ........................................................... 52 חינוך לאינטרס חברתי ורעיון ה ' פסיכולוגיה של שימוש ' ..................................... 54 אינטרס חברתי כאיכות טרנסצנדנטלית ............................................................. 56 מקורות ............................................................................................................... 58 פרק : 2 השלם וסכום חלקיו : רעיון ההוליזם .................................................. 63 המטרה הנפשית כ " מושך מוזר " של מערכת הוליסטית ....................................... 64 עקרון ההוליזם בהבנת אישיות האדם ................................................................. 65 מודע ולא - מודע – מובן ולא - מובן ....................................................................... 66 רגשות מגויסים ................................................................................................... 68 התלבטות במציאות , לא בנפש ............................................................................ 72

מכון מופ"ת


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר