תוכן העניינים

עמוד:6

הדיאלוג החינוכי .................................................................................. 119 דיאלוג עם הדיאלוג הבובריאני .................................................... 119 הדיאלוג החינוכי — ׳הקפה׳ או אחריות ......................................... 121 דמות המורה ........................................................................................ 127 המורה כפילוסוף של אחריות מוסרית ......................................... 128 " ולעתים כל העולם נישא על כתפיו של אדם אחד " – המורה ....... 130 " ויש דברים שלמדתי ממוריי , אך הם מעולם לא לימדו " .............. 137 שאלת החינוך היהודי ........................................................................... 139 משנה חינוכית יהודית .................................................................. 140 המרחב הציבורי המערבי והמרחב הפרטי היהודי ........................ 143 החינוך בין שתי פרספקטיבות : הפילוסופית והיהודית ................. 149 בית מדרש כדרך הוראה ....................................................................... 155 " בית המדרש החופשי " של פרנץ רוזנצוייג ................................... 156 " הקריאות התלמודיות " כהצעה דידקטית .................................... 160 החינוך כברית פוליטית חלופית ........................................................... 181 האמנה החברתית ......................................................................... 183 העקרונות של חברה .................................................................... 197 סיכום וברכות פרידה ........................................................................... 205 ברכות פרידה ............................................................................... 206 רשימת מקורות .................................................................................... 219 כתבי לוינס ................................................................................... 219 ספרות מחקר ............................................................................... 224

הקיבוץ המאוחד

מכון מופ"ת


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר