תוכן עניינים

עמוד:10

פרק 4 ‑ התגבשות עמדות והערכת חלופות מבוא / 227 מהי עמדה ? / 229 רכיבי העמדה / 231 תפקידי העמדה / 232 רכישת עמדות / 234 הגישה הביהביוריסטית ללמידה / 235 התניה קלאסית / 235 התניה מפעילה / 236 התניה מפעילה בפעולה השיווקית / 237 למידה מתווכת / 241 למידה מתווכת בשיווק / 246 למידה קוגניטיבית / 248 הערכת חלופות / 249 מודל תוחלת ערך / 251 אומדן משותף / 256 תוחלת ערך לעומת אומדן משותף / 261 השוואה בין חלופות שאינן בנות השוואה / 263 יצירת עמדה על בסיס מידע חלקי / 267 אמות מידה נבחרות להערכה / 269 המחיר / 270 המותג / 274 ארץ הייצור / 278 החנות / 279 קשרי הגומלין שבין אמות המידה / 280 מעמדה להתנהגות / 282 גורמים המשפיעים על הקשר עמדה התנהגות / 283 מודל הפעולה השקולה / 285 מודל הפעולה השקולה כמורה דרך לשינוי ההתנהגות / 287 מודל הפעולה השקולה וניהול השיווק / 296 סיכום / 297 שאלות לחזרה / 299 תשובות לשאלות שבגוף הפרק / 300 הפניות ביבליוגרפיות / 305 נספח : שלבים בבניית שאלון סטנדרטי / 309 רשימת בעלי זכויות היוצרים / 315

האוניברסיטה הפתוחה


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר