תוכן העניינים

עמוד:6

חלק ב : השפעת התיאטרון הא י על התיאטרון הפמיניסטי פרק : 4 תיאטרון פמיניסטי א י – אלין דיאמונד , מחזותיה של קריל צ'רצ'יל 89 תיאטרון א י 92 אלין דיאמונד – תיאוריה ברכטיאנית / תיאוריה פמיניסטית 93 יסודות אפיים בברקיע השביעי / קריל צ'רצ'יל 100 קריירה , אמהות ומעמד חברתי – נשים בצמרת / קריל צ'רצ'יל 108 דמויות הנשים בתמונת הפתיחה וזיקתן המטפורית אל מרלין 111 פרק : 5 תיאטרון פמיניסטי א י ומקורות קנוניים 120 פרויקט התנ / "ך רנה ירושלמי 124 שרה , Take 2 קבוצת התיאטרון הירושלמי 128 בת יפתח / פרויקט התנ 129 "ך חלק ג : כתיבה נשית פרק : 6 "כתיבה נשית" ותיאטרון נשי - הלן סיקסו 137 הלן סיקסו : ללכת לים / ללכת לאם 142 למען נערות צבעוניות ששקלו התאבדות כשהקשת מספיקה / אנטוזקאי שונגיי 149 חלק ד : אמנות המופע פרק : 7 אמנות מופע ומופע פמיניסטי 157 מופע : להופיע ולבצע 160 התפתחות תחום אמנות המופע וההקשר הפמיניסטי 162 אמנות מופע פמיניסטי וחוויות חיים אישיות – דב מרגולין 166 אמנות מופע פמיניסטי וקהילה - תמר רבן וסיפורי סבתא 169 אחרית דבר 179 ביבליוגרפיה 181 רשימת בעלי זכויות היוצרים 193 מפתח שמות 195

האוניברסיטה הפתוחה


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר