שיטות מחקר במדעי החברה עקרונות המחקר וסגנונותיו מהדורה שנייה הנסיבות החברתיות של המחקר ההתנהגותי יחידה 7

עמוד:2

RESEARCH METHODS IN THE SOCIAL SCIENCES : Guiding Principles and Research Styles Unit 7 : The Social Circumstances of Behavioral Research Ruth Marom-Beyth צוות הפיתוח כתיבה : פרופ' רות בייט-מרום תכנון , ריכוז ופיתוח : פרופ' רות בייט-מרום אסיסטנטית למהדורה הראשונה : ד"ר קלי ספורטה עריכה : ענת אראל-גפני יועצים למהדורה השנייה פרופ' יוסף צלגוב , אוניברסיטת הנגב ד"ר אבישי אנטונובסקי , האוניברסיטה הפתוחה ד"ר קלי ספורטה , האוניברסיטה הפתוחה יועצים למהדורה הראשונה פרופ' יוסף צלגוב , אוניברסיטת הנגב פרופ' אריה קרוגלנסקי , אוניברסיטת תל-אביב עיצוב העטיפה וגרפיקה : גילה ברון גרפיקה : רותי אפלברג התקנה והבאה לדפוס : ענבל מנליס סדר מחשב : דני גרבר איורים : אבנר אברהמי תרשימים : רונית בורלא מק 0070-10285 "ט מסת ISBN 2-1366-06-965-978 "ב › תשע . 2013 – "ג כל הזכויות שמורות לאוניברסיטה הפתוחה . בית ההוצאה לאור של האוניברסיטה הפתוחה , הקריה ע"ש דורותי דה רוטשילד , דרך האוניברסיטה , 808 ת"ד , 1 רעננה . 43537 The Open University of Israel , The Dorothy de Rothschild Campus , 1 University Road , P . O . Box 808 , Raanana 43537 . Printed in Israel . אין לשכפל , להעתיק , לצלם , להקליט , לתרגם , לאחסן במאגר מידע , לשדר או לקלוט בכל דרך או בכל אמצעי אלקטרוני , אופטי , מכני או אחר כל חלק שהוא מהחומר שבספר זה . שימוש מסחרי בחומר הכלול בספר זה אסור בהחלט , אלא ברשות מפורשת ובכתב ממדור זכויות יוצרים של האוניברסיטה הפתוחה .

האוניברסיטה הפתוחה


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר