תוכן העניינים

עמוד:5

תוכן העניינים הקדמה 7 ........................................................................................................................ חלק ראשון ׀ אתגרים בהוראת מחקר איכותני אתגרים , מתחים ומענים בהוראת מחקר איכותני במדעי החברה ׀ רבקה תובל-משיח 23 ..................................................................................................... החוצה לעולם ופנימה לעצמי : הוראת מחקר איכותני בהכשרה לחינוך ׀ אורית אבוהב , מאיה מלצר-גבע 53 ................................................................................. חלק שני ׀ עקרונות לבניית קורס במחקר איכותני לפקוח את העין האיכותנית : מודל הוראה תלת-שלבי של מחקר איכותני ׀ דלית יסעור-בורוכוביץ , גלית ינאי-ונטורה , אריה רשף , רוחמה גוסינסקי 81 .................. השלם עולה על סכום חלקיו : הוראת קורס מחקר איכותני בשילוב עם קורס דידקטיקה במכללה לחינוך ׀ אורלי סלע 105 ................................................................. הוראת המחקר האיכותני = ביצוע מחקר איכותני ׀ אורית חזן , ליאורה נוטוב 127 ........ חלק שלישי ׀ הוראת סוגות וכישורי מחקר - המקרה של המחקר האיכותני מודל שיתופי עתיר טכנולוגיה להוראת מחקר פעולה ׀ ליאת אייל , דרורית רם 157 ...... הוראת אוטואתנוגרפיה בפעולה ׀ איריס בקשי-ברוש 183 ............................................. בין הבנה לתובנה : הוראת רפלקטיביות במחקר איכותני ׀ הדס גולדבלט , טובה בנד-וינטרשטיין 209 ............................................................................................. חלק רביעי ׀ שילוב תחומי דעת בהוראת מחקר איכותני משחקים עם רא ( ע ) יון : כלים דרמתיים להוראת ניהול ריאיון במחקר האיכותני ׀ ליאורה נוטוב , רן פלג 245 .............................................................................................. הוראת היסודות של המחקר האיכותני : תובנות מאמנות לחימה איכותנית ׀ חיים נוי 269 ................................................................................................................... על אודות המחברים 297 ............................................................................................... 302 ............................................................................................................... Abstract

מכון מופ"ת


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר