תוכן העניינים

עמוד:5

תוכן העניינים הקדמה שכנוע ? 7 . . . . . . . . . . . . . . . . . . . פרק 1 מכירת רעיונות : תהליך השכנוע 15 . . . . . . . פרק 2 התחל בעצמך : סגנונות שכנוע 33 . . . . . . . . פרק 3 חבר את רעיונותיך לאנשים : אבני דרך 61 . . . . פרק 4 בנה מערכות יחסים ואמינות : אמון 85 . . . . . . פרק 5 כבד את אמונותיהם : שפה משותפת 107 . . . . . פרק 6 תן להם תמריצים להגיד כן : אינטרסים וצרכים 129 פרק 7 הצג את הרעיון : ההצעה 149 . . . . . . . . . . . פרק 8 לחקוק בזיכרון : המגע האישי 173 . . . . . . . . . פרק 9 סגור את המכירה : מחויבויות ופוליטיקה 193 . . . פרק 10 שכנוע עם יושרה : אופי 217 . . . . . . . . . . . נספח א סקר ששת הערוצים 229 . . . . . . . . . . . . . נספח ב הערכת סגנונות השכנוע 237 . . . . . . . . . . . נספח ג גיליון העבודה של תורת השכנוע 243 . . . . . . תודות 247 . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . ביבליוגרפיה נושאית 249 . . . . . . . . . . . . . הערות . 259 . . . . . . . . . . . . . . . . . . . מפתח העניינים 281 . . . . . . . . . . . . . . .

מטר הוצאה לאור בע"מ


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר