פרק 2: קשרי משפחה-מסגרת חינוך במדינת ישראל: מבט רב-תרבותי

עמוד:78

למגשרים אלו להיות חלק אינטגרלי מהסגל החינוכי , ומנגד — ללמד את סגל החינוך לעשות במגשרים שימוש מושכל . . 4 יש להכשיר סגלי חינוך בנושא " רב–תרבותיות" ולפתח בהם מיומנויות עבודה " רגישותתרבות , " מפני שזהו המפתח המרכזי להצלחה בשילובם של ילדים ומשפחות מקבוצות מיעוט במערכת החינוך . הכשרה בנושאים אלו צריכה להינתן הן בשלב שבו סגלי החינוך מכשירים את עצמם למקצוע והן בהמשך הדרך , במהלך עבודתם במערכת החינוך . . 5 יש לשלב את המנהיגים הרוחניים ונכבדי הקהילה בפעולות שנועדו לחזק ולשפר את הקשרים בין המשפחה לסגלי החינוך , ולהוביל עמם תהליכי שינוי בקהילת הגן ובית הספר .

יוזמה - מרכז לידע ולמחקר בחינוך


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר