תוכן העניינים

עמוד:3

תוכן העניינים מבוא 6 / רה 5 <)\ tm משמעת בבית הספר על פי גישות המתמקדות ביחיד / 6 ר'ת 6 , /; 0 רה 1 jlXNe השתקפות נושא המשמעת בשלוש הגישות המרכזיות בפסיכולוגיה 10 , א . הגישה הביהביוריססית 12 ב . הגישה הפסיכואנליטית 21 ג . הגישה ההומניסטית 25 גישות נוספות 28 א . הגישה של רודולף דרייקורס 28 ב . הגישה ההתפתחותית 36 משמעת בבית הספר מן ההיבס המערכתי-חברתי // ר ? ה >) he א . הגישה המערכתית 43 ב . הגישה החברתית 49 ג . גישת הלמידה החברתית 53 ד . גישות קוגניטיביות-התנהגותיות 58 ה . משמעת אסרטיבית 66 הגורמים לבעיות משמעת בכיתה / 0 רה 70 'jlnne דרכי פנייה אל התלמידים במטרה לשנות את התנהגותם 6 / ר'ת 75 1 ) 0 מודעות עצמית של המורה בזיקה לנושא המשמעת 6 / רה ] lan 6 80 נספח . 1 ניתוח אירועים 6 / ר'ת 6 , /^ 0 רה - 83 1 JIXNG דף הנחיה לסטודנטים - 87 דוגמאות של אירועים לניתוח - 89 דוגמאות לקטעי אקטואליה בנושא המשמעת 96 נספח . 2 תקנון משרד החינוך בנושא משמעת בבית הספר 100 נספח . 3 רשימת סרטים בנושא המשמעת בבית הספר 6 / ר'ת 107 /^ 0 נספח . 4 רשימה ביבליוגרפית לסטודנטים 109

מכון מופ"ת


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר