תוכן העניינים

עמוד:8

רשימת לוחות וציורים ציור בית הספר החדשני 4 ציור בית הספר הרגיל 5 פרק 1 ציור : 1 חלקם המשוער של שלושה דגמים בארגון בתי ספר מסורתיים ומתחדשים 31 פרק 4 ציור : 1 הקשר הישיר הנתפס בין השתלמות מורים לבין שיפור בבית הספר 81 ציור ; 2 דפוסי ההתארגנות והעבודה של המורים כחוליה מקשרת בין ההשתלמויות לבין שיפור בית הספר 82 לוח : 1 דגם של שינוי בית ספרי 87 פרק 5 לוח : 1 שלושה סולמות להערכת גילוייה של גישה ביורוקרטית ( השתתפות נמוכה ) לעומת גישה מערכתית ( השתתפות גבוהה ) בארגון בית הספר 117 פרק 6 ציור : 1 דגם של למידה חווייתית 132 פרק 7 לוח : 1 הנחות יסוד אפיסטמולוגיות ופיסיכולוגיות בבסיס הקוריקולום העכשווי לעומת הרצוי 154 ציור " מורל המשפך : " מודל של קוריקולום קווי 158 ציור : 2 מודל של אינטראקציות מורכבות המייצג מרחב למידה 159 לוח : 2 תיאור הקוריקולום 167 לוח : 3 מאפיינים של קוריקולום וממדים להערכתו 171 פרק 8 לוח 1 r מערכת השעות 4 x 4 ( א ) 192 מערכת השעות 4 x 4 > ב < 193 לוח : 3 שתי מערכות שעות המוצעות על פי תכנית קופרניקוס 195 לוח : 4 מערכת שעות ללימודים לצוות של ארבעה מורים ( תוכנית סייזר < 198 לוח : 5 תוכנית א חלופית ( תוכנית סייזר ) 200 לוח : 6 תוכנית ב חלופית ( תוכנית סייזר ) 201 לוח : 7 שלושה שיעורים של 100 דקות בכל יום 203

רמות


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר