תוכן העניינים

עמוד:6

פרק עשירי : הסבת אקדמאים להוראה בקבוצה רב - תרבותית - היבטים טכנולוגיים, פדגוגיים ובין - אישיים בסדנה לאימוני הוראה בצל הקורונה | מרי גוטמן . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 222 פרק אחד - עשר : תגובות רגשיות, חוסן ומשאבי התמודדות בקרב פרחי הוראה בעקבות התפרצות משבר הקורונה | ח׳אלד אלסייד, ורד פלפל קיסר . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 241 פרק שנים - עשר : תפיסות ודרכי התמודדות של סטודנטים להוראה מהחברה הערבית בתקופת הקורונה | נעם לפידות - לפלר, איזבל רמדאן, וליד מולא . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 263 אחרית דבר : שלושה היבטים מרכזיים בהכשרת מורים בעת משבר הקורונה | רוני לידור, לאה קוזמינסקי, חן שכטר, טובה מיכלסקי, לילי רוסו . . . . . . . . . . 277 על העורכים . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 283 על המחברים . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 285

מכון מופ"ת


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר