תוכן העניינים

עמוד:9

081הצילומים הדיגיטליים והאלבומים ) כמעט ( כמו פעם  481מוזיקה ותקליטים 189 ויניל וחזרת תקליטי ה  192 קהלים ורצונותיהם  002הערות פרק חמישי : לגעת במסך : הספק ויעילות 502עם זרזיף פוסט-דיגיטלי 702הופעת הטלפון הסלולרי, מסך המגע והסמרטפון 209 הסמרטפון, מסך המגע והשילוב המהפכני ביניהם  212 כיווני- כיווני לדו-ממגע חד 213 מגע בתהליך הקנייה 214 האם צריך לגעת ממש כדי לרצות לקנות ?  – מגע במציאות המדומה 218 האם ניתן לבטל את תחושת קיום המסך ? 222חוויית המציאות המדומה : ראייה ומגע 226 האתגר : הפיכתה של המציאות המדומה לעניין "בנאלי" 922הקושי לפתח את חוויית המגע במציאות המדומה  032הערות 233 במה נגענו כאן : אחרית דבר אנו רוצים לגעת ישירות במסר כדי לחוש 235 את יציבותו של העולם הסובב אותנו 241 דומה לשונה ובין טוב לרעאנחנו רוצים להבחין בין 244 לרגעים ולחפצים חד-פעמיים בחיינואנו זקוקים געגועים לימים של יציבות – ימי הקורונה 245 ובעלות מובחנת על המידע 642הערות 742ביבליוגרפיה 672מפתח שמות

כרמל


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר